Audi pregătește prima sa lansare mondială, digitală, pentru noua familie A3. Pentru asta. peste 15.000 de vânzători și 20.000 de tehnicieni din întreaga lume vor face training pentru vânzare și service prin intermediul platformelor digitale, realitate augmentată și realitate virtuală. Noile modele A3 vor fi livrate clienților pe parcurusul anului, iclusiv o variantă electrică A3 g-tron și una plug-in hybrid.
Foto: Audi
Audi pregătește prima lansare digitală din istoria companiei a unui nou model: noua gamă A3 va fi livrată clienților din întreaga lume pe parcursul anului.
- Audi S3 Sportback – primele informații
- Noul A3 Sedan
- Uzina de la Ingolstadt poate fi vizitată virtual
Pentru acest lucru peste 15.000 de agenți de vânzare și peste 20.000 de tehnicieni service din propriile rețele și rețele partenere vor fi pregătiți online.
Pregătire online pentru angajați
Datorită crizei provocate de pendemia de coronavirus Audi va renunța la traning-ul față-în-față al angajaților și colaboratorilor și îl va înlocui cu o mare varietate de forme digitale, de la traning prin intermediul aplicațiilor web la realitate augmentată și realitate virtuală.
Horst Hanschur, Head of Retail Business Development and Customer Services at AUDI AG a precizat că odată cu lansarea familiei A3, unul dintre cele mai importante modele din gamă, a fost accelerat și procesul de digitalizare a pregătirii personalului.
Un pas important în vederea dezvoltării ofensivei electrice, a mai precizat el, subliniind că odată cu creșterea nivelului de digitalizare al automobilelor, trebuie digitalizate și metodele de training.
Realitate augmentată