Audi RS 5 DTM: un nou design pentru mașina campioană

Audi RS5 DTM 2020

În 2019, Audi RS 5 DTM a fost mașina de bătut în DTM. Pentru proiectul „Apărarea titlului”, mașina câștigătoare a campionatului a fost optimizată la nivel de detalii tehnice și aerodinamice. În același timp, Audi Design a dat celor șase mașini înscrise de uzină un aspect nou.Pe 14 martie, Audi a prezentat pe rețelele de socializare modelul RS 5 DTM al campionului René Rast (D). Iată acum și proiectele celorlalte cinci mașini Audi RS 5 DTM, care vor fi conduse de Loïc Duval (F), Robin Frijns (NL), Jamie Green (GB), Nico Müller (CH) și Mike Rockenfeller (D) în 2020.

Audi RS5 DTM 2020
Aral Ultimate Audi RS 5 DTM #4 (Audi Sport Team Abt Sportsline), Robin Frijns; BMC Air Filter Audi RS 5 DTM #28 (Audi Sport Team Phoenix), Loïc Duval; Audi Sport RS 5 DTM #33 (Audi Sport Team Rosberg), René Rast; Castrol EDGE Audi RS 5 DTM #51 (Audi Sport Team Abt Sportsline), Nico Müller; Akrapovic Audi RS 5 DTM #53 (Audi Sport Team Rosberg), Jamie Green; Twin Busch Audi RS 5 DTM #99 (Audi Sport Team Phoenix), Mike Rockenfeller

Prima etapă din Racing League România powered by BMW s-a desfășurat în acest weekend în cadrul virtual al circuitului Red Bull Ring 

De asemenea, René Rast va fi susținut de Porta Möbel în proiectul pentru „apărarea titlului” din acest an. Cu aproximativ 8.000 de angajați, Porta este una dintre cele mai mari companii de mobilier din Germania. Nou venite la bord pentru DTM 2020 sunt, de asemenea, companiile TWIN BUSCH, BMC Air Filter și Riedel Communications.

Mike Rockenfeller, campion DTM în 2013, va conduce un Audi RS 5 DTM în „livery”-ul tradițional albastru și galben al TWIN BUSCH, specialist în echipamente profesionale pentru ateliere auto. Loïc Duval conduce un Audi RS 5 DTM roșu-gri în culorile producătorului de filtre  de aer BMC. Compania italiană, care dezvoltă și vinde filtre de aer, era deja prezentă pe Audi RS 5 DTM al lui Duval în cadrul „Dream Race” al DTM și la SUPER GT de pe Fuji la sfârșitul anului 2019.

Fanii lui Jamie Green vor trebui să se obișnuiască cu un aspect nou: În acest sezon, cel mai longeviv pilot de DTM de pe întreaga grilă va conduce un Akrapovič Audi RS 5 DTM gri-negru. În schimb, Nico Müller și Robin Frijns vor continua să concureze în culorile Castrol EDGE (verde-alb) și ARAL Ultimate (albastru).

Audi Sport se bazează pe modelul RS 5 Coupé în DTM încă din 2013. În conformitate cu noile reglementări, mașina câștigătoare a campionatului din sezonul trecut va concura în sezonul 2020 cu o serie de modificări detaliate care vizează transformarea DTM într-o serie și mai interesantă și cu costuri mai reduse.

Modificările tehnice fundamentale nu sunt permise de reglementările Clasei 1 introduse pentru DTM în 2019, care sunt concepute pentru condiții de egalitate și rentabilitate. Prin urmare, baza modelului pentru anul 2020 Audi RS 5 DTM corespunde cu mașina campionului din 2019. Cu reglementărilepentru Clasa 1, care vor constitui, de asemenea, baza pentru Campionatul japonez SUPER GT începând cu 2020, DTM a început tehnic o nouă eră.

Introducerea tehnologiei turbo a oferit DTM o conexiune mai puternică cu dezvoltarea modelelor de stradă. Motorul TFSI al modelului Audi RS 5 DTM pentru 2020 are o putere a motorului redusă cu aproximativ cinci procente în comparație cu anul precedent.

Context: Pentru sezonul 2020, DTM a redus cantitatea de combustibil utilizată de motor pe oră de la 95 de kilograme la 90 de kilograme. Prin intermediul funcției „Push-to-Pass”, puterea motorului poate fi crescută la aproximativ 640 CP pe termen scurt, ca în 2019. Acest lucru ar trebui să facă cursele și mai interesante.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top