Cel mai mare site de vânzări de maşini second-hand din România, cu peste 1 milion de vizitatori unici pe lună, aniversează un deceniu de existență. Planurile de viitor includ o creștere a cifrei de afaceri în anul 2011 la peste 3 milioane de lei.
După un deceniu de existenţă şi lansarea unei noi platforme online la mijlocul acestui an, Autovit.ro înregistrează lunar o creştere de aproximativ 7% a numărului de vizitatori pe lună, ajungând în luna octombrie a acestui an la peste 1.138.000 de vizitatori unici.
Cu ocazia aniversării celor 10 ani, Autovit.ro a organizat un concurs pentru uilizatorii site-ului în care aceştia au propus sloganuri aniversare şi au câştigat premii substanţiale: un laptop, un GPS şi un set de anvelope de iarnă. Sloganul câştigător este „Autovit.ro….Maşina ta la un click distanţă” şi a fost ales de către juriu din cele mai 10 votate sloganuri înscrise în concurs şi va fi folosit de Autovit.ro până la sfârşitul anului 2010.
“Dezvoltarea Autovit.ro în cei 10 ani de existenţă este spectaculoasă. Suntem cel mai mare site de anunţuri pentru vehicule second-hand din România, la o distanţă considerabilă faţă de poziţia numărul doi. Suntem încrezători că cei doi piloni de success ai businessului Autovit.ro, calitatea conţinutului şi accesul facil la informaţii pentru utilizatori, vor consolida această poziţie pentru următoarea decadă”,a declarat Attila Okányi, General Manager Autovit.ro.
Autovit.ro listează zilnic peste 22.000 de anunţuri, cele mai mari ponderi înregistrându-se la autoturisme (90.87%) şi vehicule utilitare (7.30%). Majoritatea anunţurilor postate aparţin persoanelor fizice, 85%, restul de 15% fiind postate de dealeri auto. Persoanele care folosesc serviciile Autovit.ro4 au între 20 şi 34 de ani (65%) şi sunt preponderent de sex masculin (61% masculin vs. 39% feminin). Cele mai multe accesări sunt făcute din Bucureşti (31%), urmat de judeţe precum Argeş, Brasov, Cluj, Constanta, Iasi, Prahova (fiecare cu aproximativ 4%).
Despre Autovit.ro
Site-ul Autovit.ro face parte din concernul sud-african Naspers, prin subsidiara europeană MIH Allegro BV şi oferă persoanelor fizice şi juridice posibilitatea de a posta anunţuri pentru vânzarea de autoturisme, utilitare, camioane, motociclete, ATV-uri, utilaje de construcţii, agricole şi nu numai. Autovit.ro a fost lansat în România în anul 2000, fiind zilnic disponibile circa 22.000 de anunţuri nu mai vechi de 15 zile, generând un trafic zilnic estimat la peste 90.000 de vizitatori unici, fiind astfel site-ul numărul 1 în categoria auto din online-ul românesc.