Viitoarea ofensivă de modele impune o nouă organizare BMW, cu o divizie special pentru gama de lux, ceea ce se traduce printr-o identitate separată şi servicii dedicate.
Viitoarele modele BMW Seria 8 şi BMW X7, precum şi BMW i8 şi viitorul BMW i8 Roadster se vor alătura Seriei 7 în portofoliul extins al segmentului de lux al mărcii. Identitatea şi atitudinea împărtăşite de modelele de vârf ale BMW se regăsesc în noul design al logo-ului, care combină o versiune alb-negru a rondelei, utilizată în premieră în urmă cu 100 de ani, cu numele companiei, “Bayerische Motoren Werke”, scris în întregime. Noua prezenţă pentru modelele din segmentul de lux va fi prezentată în premieră la Salonul Internaţional Auto de la Frankfurt, în perioada 14-24 septembrie 2017.
Având în vedere estetica sa clasică şi discretă şi numele original al companiei, logo-ul scoate în evidenţă istoria fără egal a BMW. Curajul de a explora soluţii şi concepte autonome şi capacitatea de a face faţă provocărilor, din care să marca să iasă mai puternică, sunt elemente înrădăcinate în istoria BMW. Această abordare – care cuprinde totul, de la primul motor aero pentru recorduri mondiale de altitudine până la lansarea mărcii BMW i, mereu în transformare, mereu în căutarea schimbării – s-a dovedit a fi o reţetă pentru succes, dar a demonstrat şi pasiunea, încrederea şi capacitatea companiei de a aduce viitorul în prezent. Şi, de asemenea, este evidentă în stilul de viaţă al unui grup-ţintă obişnuit să încerce lucruri noi, să preia conducerea şi să aleagă o cale liberă şi independentă în viaţă.
“Pentru aceşti oameni, viaţa are ca scop utilizarea cât mai bună a timpului pe care îl au la dispoziţie”, spune Hildegard Wortmann, vicepreşedinte executiv al brandului BMW. “Motto-ul lor este «să controleze clipa» – adică să maximizeze fiecare clipă prin lucruri semnificative şi frumoase”.
BMW îşi concentrează atenţia asupra dezvoltării continue a relaţiilor cu clienţii, asupra experienţei şi emoţiei şi asupra ofertelor personalizate. Obiectivul mărcii este de a oferi zi de zi clienţilor o experienţă specială a mobilităţii, datorită serviciilor unice şi îmbunătăţite. Programările viitoare în service vor fi efectuate ca parte a unui serviciu de preluare şi returnare adaptat exact nevoilor individuale ale clientului. Iar serviciul Add-on Mobility, conceput special pentru clienţii de automobile de lux, oferă un nivel fără egal de flexibilitate şi libertate. De exemplu, dacă un conducător BMW Seria 7 solicită o capacitate suplimentară de transport, el poate trece direct într-un BMW X7. În timp ce, pentru plăcerea unui condus sportiv în week-end, BMW Seria 8 îi va sta la dispoziţie. Într-adevăr, valoarea adăugată emoţională este disponibilă în orice moment, nu numai prin substanţa de produs a automobilului în sine, ci prin intermediul serviciilor concepute să deschidă experienţe bogate.
Portofoliul de modele şi servicii BMW pentru segmentul de lux, aflat în extindere la nivel mondial, este completat de experienţa globală inspirată de cerinţele specifice ale grupului-ţintă internaţional şi modern şi se extinde mult dincolo de plăcerea de a conduce un automobil. Programul BMW i Pure Impulse Experience pentru proprietarii BMW i8 a deschis calea pentru ca clienţii din întreaga lume să experimenteze evenimente culturale, de viaţă şi de călătorie remarcabile – de la excursii turistice exclusiviste şi cine de gală la restaurante cu stele Michelin până la vizitarea Premiilor Grammy de la Los Angeles, expoziţia Art Basel Hong Kong şi cursele de cai White Turf din St. Moritz.
Angajamentul companiei de a stabili o experienţă de mobilitate foarte specială – şi dorinţa, atât de specifică pentru BMW, de a compune momente unice de inspiraţie – face ca brandul să abordeze cea mai mare ofensivă de modele pentru segmentul de lux din istoria sa. “Construim un ecosistem de lux de servicii şi experienţe unice, care cuprinde întreaga gamă de modele de lux şi creează momente extraordinare şi de neuitat”, explică Wortmann.