BMW M4 Coupe și încă ceva pe lângă

TAG Motorsport s-a uitat la un BMW M4 Coupe și și-a spus: „ce e chestia asta atât de îngrozitor de îngustă? Așa ceva nu poate să rămână așa.” Și… s-au pus pe treabă.

Mă rog, mai exact, s-au pus pe cumpărat. Tunerul din California cu nume care te trimite cu gândul către orologie au dat iama în stocurile celor de la Vorsteiner și s-au îndrăgostit imediat de kitul de caroserie lat GTRS4 pe care l-au adăugat în coș cu un click. Pe urmă, cu ceva mai multe clickuri și câteva lovituri de ciocan, l-au montat pe mașină și au făcut un pas mai în spate, încântați fiind de isprava lor.

Acum, același BMW M4 Coupe care le stârnise reacția inițială era cu adevărat lat. Era timpul pentru partea a doua a procesului, iar după cum știm, partea a doua a oricărui proces presupune fibră de carbon. Multă fibră de carbon. În cazul de față, ea a mers către capacele oglinzilor exterioare și eleronul de pe muchia portbagajului.

Era mult mai bine acum. Cei de la TAG Motorsport au ținut repede o ședință în care singura întrebare de pe ordinea de zi era „putem și mai bine?”. Concluzia întâlnirii, confirmată și în minuta care a circulat în companie apoi, a fost că puteau.

bmw m4 coupe - autoexpert.ro (13)

Drept pentru care, au vorbit cu un băiat din Slovenia pe nume Akrapovic care le-a împrumutat evacuarea lui mai veche făcută din titan, cu terminații din fibră de carbon. În momentul ăsta, un stagiar de la TAG Motorsport s-a uitat la mașină și a întrebat „dar… unde sunt roțile?”, iar toți ceilalți și-au dat seama că din cauza kit-ului mai lat, roțile originale nu se mai zăreau. Drept pentru care i-au pus un set de roți de 265/30 R20 pe față și 345/25 R20 pe spate cu anvelope Pirelli P Zero.

bmw m4 coupe - autoexpert.ro (18)

Convinși că totul e gata acum, cei de la TAG Motorsport au concediat unul dintre angajați care a propus să se țină o ultimă ședință identică cu cea precedentă, „așa, ca să fie siguri”. Pe urmă, aruncând o ultimă privire asupra mașinii, și-au dat seama că mașina arată mult prea agresiv pentru a o lăsa să meargă la fel ca un BMW M4 Coupe obișnuit. Așa că l-au angajat înapoi pe cel proaspăt concediat și au început să caute soluții rapide pentru a crește puterea și performanțele lui BMW M4 Coupe. Au ales o admisie din fibră de carbon de la AWE Tuning și un tuning de ECU făcut de ESS pentru motorul TwinPower Turbo de trei litri. În cele din urmă, s-a găsit prin depozit și un set de suspensii Bilstein Clubsport care, culmea, se potrivea, așa că era păcat să-l lase să stea acolo degeaba.

bmw m4 coupe - autoexpert.ro (4)

Evident, foarte puțin din ce ai citit este adevărat, dar am simțit că o mașină atât de frumoasă are nevoie de o poveste pe măsură. Felicitări celor de la TAG Motorsport pentru realizarea unuia dintre cele mai reușite pachete de tuning pe care le-am văzut vreodată.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Poluarea taxa Londra motoare termice Volkswagen

O nouă taxă auto, tot mai aproape

În ultimele săptămâni tot mai mulți oficiali ai companiilor care comercializează autovehicule în România au menționat necesitatea unor noi taxe care să

Scroll to Top