Ultima șansă pentru clienți. Bavarezii spun adio generației F10 cu o serie specială, ce va număra doar 200 de unități: BMW M5 Competition Edition. Prețul în Germania va fi de 129.500 euro.
După ce rivalii din Stuttgart au anunțat varianta specială de adio Mercedes CLS Final Edition, cu elemente vizuale îmbunătățite, bavarezii plusează și dedică celor 6 ani de carieră a actualei generații o versiune modificată atât vizual, cât, mai ales, tehnic.
Astfel, vârful de gamă M5 a devenit baza versiunii BMW M5 Competition Edition, împrumutându-i acesteia toată partea tehnică. Ca și cum cei 560 CP nu erau suficienți, specialiștii BMW au mărit presiunea în turbo și au recalibrat ECU, obținând 600 CP și 700 Nm și reușind să imprime un sprint 0-100 km/h în doar 3,9 secunde.
Creșterea performanțelor este dublată de prezența pachetului Competition Package, care scade garda la sol cu 10 mm și utilizează setări mai ferme ale suspensiei. Un alt plus față de M5-ul de bază (sună hilar, știu!) este reglarea și mai agresivă a modului de rulare M Dynamic. Rezultatul este o mașină care menține latura practică tipică Seriei 5, însă este capabilă să spulbere recorduri de circuit, în special echipată cu sistemul de frânare din carbon și ceramică.
Fiind o serie limitată la numai 200 de exemplare, paleta de culori exterioare se limitează la doar două nuanțe: 100 de unități vor fi vopsite în Negru Carbon, iar cealaltă sută în Alb Mineral. La BMW, nu-i loc de gri!
Și nu vă temeți, n-o treacă neobservat. Jantele Jet Black pe 20 de inci și elementele M Performance, precum eleronul, difuzorul spate și carcasele oglinzilor laterale din fibră de carbon, îl vor face ușor de remarcat în mulțime. Asta dacă nu-l veți auzi înainte, datorită sistemului de 1200 W produs de Bang & Olufsen.
Călătorii se vor bucura de tapițeria din piele Black Merino, cusută cu ață albă. Numărul exemplarului va fi gravat pe ornamentul din fibră de carbon al bordului, adăugând valoare seriei speciale.