Noul BMW M5 CS este echipat cu motor V8 twin turbo de 635 CP și devine cel mai puternic model din gama constructorului german.
BMW își completează gama de modele sportive prin prezentarea celui mai puteric M5 creat vreodată. Noul BMW M5 CS folosește motorul V8 de 4.4 litri echipat cu tehnologia BMW M TwinPower Turbo ce oferă 635 CP la 6.000 rpm. Cuplul maxim este de 750 Nm și este disponibil între 1.800 și 5.950 rpm. Sunt disponibile trei moduri de rulare: Efficient, Sport și Sport+.
BMW M5 CS are viteza maximă limitată la 305 km/oră
Noul BMW M5 CS are cu 10 CP mai mult față de M5 Competition. Noul CS câștigă puncte și la capitoul masă proprie, fiind cu 70 kilograme mai ușor. Astfel, noul M5 CS poate accelera de la 0 la 100 km/oră în 3 secunde, iar până la 200 km/oră în 10.4 secunde. Viteza maximă a fost limitată electronic la 305 km/oră.
La interior M5 CS are doar patru locuri, iar pentru cel de la volan și pasagerul din față oferă scaune M Carbon exclusive. Scaunele din faţă sunt îmbrăcate în piele Merino fină de culoare neagră, cele din spate în piele Merino, iar toate patru au accente Mugello Red.
Tetierele afişează o schiţă a legendarului circuit Nürburgring. M5 CS include şi alte elemente de personalizare speciale: conturul grilei BMW în Gold Bronze, tuburile de lumină în formă de L ale farurilor BMW Laser, iluminează galben în loc de alb atunci când sunt pornite faza scurtă, faza lungă sau Welcome Lights, un ultim detaliu care este o referinţă la cursele de GT unde acum BMW participă cu BMW M6 GT3 şi BMW M8 GTE.
Ediţia specială CS se deosebeşte de BMW M5 Competition prin accente exclusive în Gold Bronze, plus o serie de elemente ale caroseriei din plastic întărit cu fibră de carbon (CFRP) şi unele din fibră de carbon. Conturul grilei este finisat în culoarea Gold Bronze, iar jantele speciale M sunt finisate în aceeași nuanță.
Noul M5 CS va fi disponibil din această primăvară, iar prețul de pornire pentru piața din România este de 178.560 euro (TVA inclus).
Via BMW