BMW Group România oferă proprietarilor de modele MINI şi BMW posibilitatea să verifice gratuit şi simplu dacă automobilele pe care le deţin sunt afectate de acţiuni tehnice sau rechemări în service.
Clienţii completează un formular cu principalele date de contact şi seria de şasiu a automobilului. Solicitarea este redirecţionată către un service autorizat, la alegerea clientului. Service-ul va efectua verificarea automobilului într-o bază de date şi poate executa ulterior potenţiale remedieri de probleme, gratuit pentru client. Acesta primeşte o informare asupra acţiunilor tehnice şi/sau de rechemare la care este supus automobilul, precum şi informaţii despre procedura de remediere şi timpul necesar. Formularul este disponibil aici.
Acest proiect continuă demersul BMW Group România de susţinere a clienţilor cu modele achiziţionate second-hand prin servicii gratuite. Un serviciu disponibil de mai mulţi ani, accesibil prin acelaşi formular, oferă clienţii posibilitatea de a comanda manuale de utilizare, tot gratuit, în format electronic, pentru modelele deţinute.
BMW a anunţat recent că a decis să recheme la service aproximativ 1,6 milioane de automobile diesel pentru a repara o posibilă problemă care ar putea declanşa un incendiu la motor.
Decizia vine în urma unei anchete a BMW care a descoperit că există riscul ca lichidul de răcire să se scurgă din instalaţia de răcire a motorului şi împreună cu sedimentele de ulei şi depunerile de carbon să provoace incendii.