Apar informații noi despre versiunile cu propulsie hibridă ale noului Seria 7. Astfel, BMW Seria 7 plug-in hybrid primește o autonomie electrică de până la 58 de kilometri.
Cele trei versiuni BMW Seria 7 plug-in hybrid primesc un motor pe benzină cu șase cilindri în linie, din familia BMW EfficientDynamics, și o baterie litiu-ion, dezvoltată anume pentru BMW 745e, BMW 745Le și BMW 745Le xDrive, aceasta din urmă cu ampatament lung și sistem de tracțiune integrală. Motorul termic dezvoltă 286 CP, în timp ce motorul electric asigură încă 113 CP, pentru un total de 394 CP și un cuplu maxim de 600 Nm.
Noul BMW Seria 7 Facelift – Informații și fotografii oficiale
BMW 745e ajunge de la 0 la 100 km/h în 5,2 secunde, BMW 745Le are nevoie de 5,3 secunde, în timp ce BMW 745Le xDrive are nevoie de 5,1 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.
Bateria versiunilor plug-in hybrid are acum o capacitate de 12,0 kWh. În modul HYBRID, în regim pur electric, cele trei pot atinge viteze de până la 110 km/h, 20 km/h în plus față de versiunile pe care le vor înlocui. În modul ELECTRIC, limuzina poate atinge 140 km/h.
BMW 745Le vine cu o autonomie care variază între 54 și 58 de kilometri, BMW 745Le între 52 și 55 de kilometri, iar BMW 745Le xDrive poate parcurge între 50 și 54 de kilometri cu emisii zero. 745Le prezintă un consum mediu mixt de 2,3-2,1 l/100 km și un consum de energie în regim mixt de 15,6-15,1 lWh/100 km, cu emisii de dioxid de carbon între 52 și 48 g/km. BMW 745Le vine cu valori indetice în ceea ce privește consumul de combustibil, cu un consum de energie de 15,7-15,6 kWh/100 km și cu emisii de 53-50 km/h. 2,6-2,3 l/100 km/h consumă BMW 745Le xDrive, 16,3-15,8 kWh/100 km/h sunt cifrele trecute în contul consumului de energie și 59-52 g/km în ceea ce privește emisiile.
Transmisia Steptronic cu opt rapoarte integrează motorul electric. Acesta acționează ca un generator în momentul frânării, furnizând energie bateriei de înaltă tensiune și recuperând energia cinetică. Bateria litiu-ion contribuie și la alimentarea rețelei de bord. Sistemul de aer condiționat auxiliar este alimentat tot de bateria amplasată sub scaunele din spate. Rezervorul de 46 de litri și-a găsit loc deasupra punții spate, fără un impact semnificativ asupra portbagajului de 420 de litri, care poate fi extins prinrabatarea banchetei 40:20:40.
Un buton aflat pe panoul de control din consola centrală poate regla modul de funcționare al sistemului de propulsie, alegând modul SPORT sau ADAPTIVE. Astfel, șoferul poate alege și unul dintre modurile de funcționare HYBRID, ELECTRIC și BATTERY CONTROL.
Versiunile plug-in hybrid vor ajunge pe piață în primăvara acestui an.