2009 a reprezentat un an cu multe provocări pentru compania Bosch; cifra de afaceri a înregistrat o scădere cu 17 %, până la 134 de milioane de euro, atingând acelaşi nivel ca în 2007.
Grupul Bosch activează în România din anul 1994 şi deţine cinci companii în trei oraşe. În 2010 grupul preconizează o stabilizare a afacerilor sale din România. 2009 a reprezentat un an cu multe provocări. Astfel, cifra de afaceri a companiei a înregistrat o scădere cu 17 %, până la 134 de milioane de euro, atingând acelaşi nivel ca în 2007.
„Principalii factori care ne-au ajutat să nu scădem mai mult în 2009 sunt evoluţiile pozitive înregistrate de tehnologia auto şi de Bosch Communication Center”, a declarat Brigitte Eble, Director general Robert Bosch S.R.L. şi reprezentanta Grupului Bosch în România, în cadrul conferinţei de presă din acest an. Divizia Automotive Aftermarket a evoluat mai bine decât restul pieţei auto. Rezultatele înregistrate de aceasta au fost prezentate jurnaliștilor de către Alexandru Eftimiu, directorul diviziei.
Chiar dacă 2009 a însemnat o diminuare a cifrei de afaceri a diviziei Bosch Automotive Aftermarket, începutul anului 2010 a adus o creştere a vânzărilor în aproape toate domeniile de activitate aferente acestui segment. Deosebit de îmbucurătoare este revigorarea segmentului de diagnoză auto pentru atelierele de service, dar şi interesul tot mai crescut pentru serviciile oferite de reţeaua Bosch Car Service. La finalul anului 2009, Bosch Car Service a avut în România 76 de parteneri în 40 de oraşe, cifră care va creşte în 2010 cu 15 noi locaţii.