Cele mai noi anvelope hypersport de la Bridgestone îi duc pe motocicliști la următorul nivel.
Bridgestone, cel mai mare producător de anvelope și produse din cauciuc din lume, a prezentat Battlax Hypersport S22, o anvelopă inovatoare și revoluționară pentru motociclete. Cu acest nou produs din gama emblematică Battlax, Bridgestone nu face compromisuri, îmbunătățind performanța în toate zonele.
S22 a fost dezvoltată ca urmare a angajamentului de a completa aderența remarcabilă pe carosabil uscat pentru care Battlax Hypersport este deja recunoscută, cu o performanță excelentă pe carosabil umed. S-a pus accentul și pe contactul anvelopei cu carosabilul și pe abordarea virajelor, dându-le posibilitatea motocicliștilor să se bucure de performanța maximă a motocicletei.
„Am dezvoltat S22 pe baza nevoilor și cerințelor utilizatorilor hypersport,” explică Nico Thuy, Head of Motorcycle Europe at Bridgestone EMEA. „Datorită manevrabilității ușoare și a reacției crescute, în special în viraje, motocicliștii pot avea deplină încredere să treacă la nivelul următor.”
Rezultatele testelor arată îmbunătățiri din toate punctele de vedere, viraje cu 15% mai rapide în condiții de carosabil uscat, timpi cu 1,2% mai rapizi în condiții de carosabil uscat și 5% în condiții de carosabil umed.[1]
Rețeta pentru o aderență optimă
Bridgestone a incorporat o structură variată a compușilor în anvelopă, cu un centru mai solid, zone de tracțiune mai flexibile și chiar și compuși mai moi la flancuri pentru a optimiza echilibrul între aderență și viraje. Această combinație originală de compuși utilizează un compus optimizat din rășină în zona de tracțiune a anvelopei, în timp ce compusul central prezintă o creștere de 25% a moleculelor de silice fină, pentru a îmbunătăți contactul cu suprafața carosabilului
În pofida îmbunătățirilor enorme în termeni de performanță, nu s-au făcut compromisuri în ceea ce privește durata de viață a anvelopelor, fie față fie spate.
Impact pozitiv asupra profilului
Amestecul de compuși utilizat a fost creat pentru a lucra în tandem cu profilul anvelopei. Cele două aspecte au fost perfecționate reciproc, în special în jurul flancurilor zonei de contact, pentru îmbunătățirea aderenței și reducerea alunecării. Îmbunătățirea incredibilă cu 5% în condiții de umiditate a fost posibilă datorită îmbunătățirilor aduse profilului care au crescut capacitatea de scurgere a apei și oferă un control limită mai mare, precum și o creștere a raportului umed-uscat pe umărul anvelopei.
Unghiul și alinierea canelurilor au fost optimizate pentru o performanță deosebit de ridicată a anvelopei în viraje și pe drum drept în condiții de carosabil umed și uscat deopotrivă. Alte ajustări ale profilului au contribuit pozitiv la ușurarea manevrabilității și a reacției anvelopei.
Rigiditate mai mare
Bridgestone a folosit construcția de ultimă generație MS-Belt și tehnologia High Tensile Penetration Cord pentru ca motocicliștii să poată face manevre cu ușurință și să aibă încredere în stabilitatea anvelopei la viteze mari. S-a făcut o comparație cu forma 3D a flancului pe modelul canelurilor anvelopei frontale – vital pentru rigiditatea optimă a anvelopei. Rezultatul este o anvelopă optimizată pentru performanță supremă în orice zonă.
Noile anvelope Battlax Hypersport S22 vor fi disponibile în diferite mărimi din ianuarie 2019, alte mărimi urmând a fi lansate în ianuarie 2020.