CNK Dunlop a ajuns la jumătatea sezonului, cea de-a treia etapă desfășurându-se pe frumoasa pistă de la Bacău.
Circuitul de karting de la Bacău, unul dintre cele mai frumoase trasee de acest gen din România, a găzduit în luna iulie ce-a de-a treia etapă a Campionatului Național de Karting Dunlop. În ciuda distanței destul de mari pe care mulți dintre concurenți o aveau de parcurs până la Bacău, sau a perioadei din an în care concediile au prioritate, kartiștii au dovedit încă o dată că pasiunea merge dincolo de orice limite.
Ziua de sâmbătă a fost, după cum ne-am obișnuit deja, o luptă continuă pentru alegerea setărilor cele mai bune pentru micuții „bolizi“. Mai mult, concurenții au avut de furcă și cu vremea caniculară, senzațiile trăite complet echipați fiind greu de suportat.
După procedurile administrative clasice și manșele de antrenamente libere, au urmat manșele prefinale cronometrate, desfășurate în vederea stabilirii grilelor de start pentru ziua finală de duminică. Aceasta a debutat cu un warm up și o prezentare a concurenților. După aceste momente au urmat încleștările propriu-zise, prima clasă prezentă la apel fiind cea a micuților piloți de la Pufo.
Campionatul Național de Karting Dunlop – Răzeșii
După „lupte“ exemplare între cei mai mici participanți în CNK Dunlop câștig de cauză a avut Marco Bota, urmat de Tudor Chiorean și de Theodor Ioan Nicoară. Următorii la apel au fost cei de la Kid Kart; cel mai rapid s-a dovedit a fi Daniel Ștefan Manolache, locul doi fiind trecut în contul lui Andrei Rareș Cărbunaru, în timp poziția a treia i-a revenit lui Gabor Vereș.
Avansăm puțin în vârstă și ajungem la „experimentații“ piloți Mini. Câștigătorul etapei de la Bacău a fost Eduard Anton, el luândule fața lui Vlad Gyenge și lui Alexandru Dina. La KF3 s-a impus Bianca Anton, pe locul doi clasându-se Robert Bogdan, în timp ce pe trei a terminat Cornel Andrei Murariu. Clasa Rotax a fost câștigată de cel mai constant pilot, Daniel Constantin Vonica.
N100 a fost o afacere marca Leo Huba Deneș, urmat de Gabriel Fuică și de Mihai Dudașu, în timp ce locul întâi la clasa KF2 a fost ocupat de Tiberiu Iorgulescu. Clasa KZ2 a fost, ca și în primele două etape ale sezonului, cea mai discutată, grila de start fiind „aglomerată“ de nu mai puțin de 11 piloți. Ritmul cursei a fost impus de experimentatul pilot italian Nazareno Compagnoni, care s-a și impus la pas în întrecerea moldavă. Următoarele trepte ale podiumului au fost ocupate în ordine de către Vlad Leah și de George Guli.