Campionatul Național de Vehicule Electrice la Cupa CTPark

În weekendul trecut, Campionatul Național de Vehicule Electrice, aflat la cea de-a treia etapă, a poposit la CTP România pe  A1- Km 23, Bolintin Deal, jud. Ilfov.

Posesorii de mașini cu propulsie electrică, pasionați ai motorsportului românesc, cu pași mici, dar siguri, încep să-și facă prezența în Noul Campionat Național de Vehicule Electrice.

AutoExpert susține noul Campionat Național de Vehicule Electrice

Așa se face că la CTPark, au apărut încă patru piloți experimentați, astfel:

1 – Mihai Alexandrescu, București, Mini Cooper S E

2 – Angela Mondoca, București, Mini Cooper S E

3 – Marc Areny, Pitești, Smart Roadster el și Tesla 3 Long Range

4 – Paul Baque, Pitești, Smart Roadster el și Tesla 3 Long Range

În clasamentul Open, primii trei clasați:

Marc Areny, pilot de origine franceză, stabilit in Pitești, participant în 2021 la grupa Electrice în Campionatul Național de Super Slalom, căștigă locul 1 cu Tesla 3 Long Range (00:46:47).

Paul Baque, pilot de origine franceză, stabilit in Pitești, completează podiumul Open, cu timpul de: (00:48:44).

Mihai Alexandrescu, un veteran al motorsportului autohton (69 ani), prezent la start cu Mini Cooper S E, obține locul 2 (00:48:37).

Paul Baque, pilot de origine franceză, stabilit in Pitești, completează podiumul Open, cu timpul de: (00:48:44).

La grupa E1 (cu puterea sub 250 CP), Mihai Alexandrescu, într-o luptă strânsă cu Ciprian Cherciu (unul dintre cei mai implicați și experimentați piloți în CNVE), obține locul 1 (00:48:37).

Ciprian, la doar 3 zecimi de secundă, obține locul 2 (00:48:66), locul 3 revenindu-i lui Marc Areny (00:50:56).

La grupa E2 (cu puterea peste 250 CP), Marc Areny căștigă detașat (00:46:47) față de urmăritorul său, Paul Baque (00:48:44).

Grupa Sport a câstigat-o Mihai Alexandrescu (00:48:43), urmat la mai puțin de o secundă de Ciprian Cherciu (00:48:98), locul 3 revenindu-i Angelei Mondoca (00:50:77).

La echipe, AMI RACING obține locul 1 cu 96 de puncte, urmată de EV SHOP cu 81 de puncte.

În continuare, timpii obținuți în clasamentul Open al CNVE sunt foarte apropiați de cei din CNSS, reprezentând o mare provocare: mașini cu propulsie electrică vs mașini cu combustie internă.

Clasamentul anual după trei etape poate fi vizualizat aici: https://cnve.gtautoclub.ro/clasament-general/

„Sperăm ca următoarea etapă să fie una de referință în Campionatul Național de Vehicule Electrice.Mulțumim gazdei CTP România, partenerilor: Federația Române de Automobilism Sportiv, IGSU, MEDIA: Kiss FM, AutoExpert, AutoStiri și sponsorilor noștri: Angelli, Vianor, Tegee International, Metalubs, Repsol, Ecolectare, precum și piloților, spectatorilor și tuturor celor care ne susțin în activitatea noastră.” Gheorghe Teodor, organizator CNVE

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top