Experiența la volanul unui model Dacia Duster este ca atunci când încerci să-ți revii după anestezia de la dentist. Dar este tipul de mașină bună la toate și este foarte ieftină. Și – spune cel care o testează – ai la bord cam tot ce îți trebuie.
Mult plastic dur, un sistem multimedia care reacționează “all right” (“bine”), dar care are o grafică plictisitoare. Dar este o mașină ieftină, deci îi poți ierta toate astea, spune Mat Watson de la CarWow, încântat să găsească la bord o cotieră, spații mari de depozitare, dar și spațiu decent la genunchi și la cap pentru pasagerii din spate.
Primul test drive Dacia Duster 2 4×2
Suprafața creată prin rabatarea banchetei nu este plană însă, și face obiectele grele să alunece, dar spațiul este generos.
Mat Watson face și lista aspectelor pozitive și negative pe care le găsește la noul Duster. Așadar, enumerăm câteva dintre ele.
Lucruri rele:
- Nu poate fi comandată cu toate sistemele de asistență, așa că mașina nu va frâna la întâmpinarea unui obstacol (pieton, biciclist etc.), așa cum arată filmarea.
- Capace de plastic care țin materialul ce îmbracă plafonul
- Motorașul electric al oglinzilor electrice este foarte zgomotos.
- Roata de rezervată, depozitată sub mașină, este o tentație prea mare pentru hoți.
- La versiunile cu tracțiune față, o gaură în tunelul median, în locul controller-ului rotativ de la modelele cu tracțiune integrală.
Lucruri bune:
- Barele de pe acoperiș, ideale pentru cei care au un stil de viață activ și au nevoie să depoziteze acolo obiecte de mari dimensiuni
- Mecanismul care permite rabatarea scaunului șoferului acționează foarte rapid
- O nișă pentru introducerea centurii înainte de a rabata bancheta
- Camera pentru marșarier și camera cu vedere 360o la specificațiile de top
- Coloanal de direcție este acum reglabilă și pe adâncime, nu numai pe înălțime.