Cât costă Dacia Logan și Dacia Sandero cu motoarele Blue dCi

Cât costă Dacia Logan și Dacia Sandero cu motoarele Blue dCi

Dacia Logan și Dacia Sandero au primit motorizările AdBlue pentru a respecta noile norme care au intrat în vigoare la 1 septembrie.

Dacia Logan și Dacia Sandero pot fi comandate în România cu noile propulsoare care folosesc un catalizator cu reducere catalitică selectivă (SCR) și sistem de tratare cu AdBlue a emisiilor.

Cât costă Dacia Logan și Dacia Sandero cu motoarele Blue dCi

Dacia Sandero

Dacia Sandero cu echiparea Plus și motorul Blue dCi 75 poate fi comandată pe piața locală cu un preț care începe de la 10.560 euro – aceasta este și cea mai ieftină configurare pentru propulsorul care folosește sistemul de tratare cu AdBlue a emisiilor.

Dacia Sandero cu echiparea Ambiance și motorul Blue dCi 75 poate fi comandată de la 10.700 euro.

O Dacia Sandero cu echiparea Laureate poate fi comandată în cu versiunea motorului Blue dCi 75 cu 11.750 euro și în configurarea Blue dCi 95 cu 12.350 euro.

Dacia Sandero Prestige Blue dCi 75 costă 12.350 euro și versiunea cu Blue dCi 95 are un preț de bază care începe de la 12.950 euro.

Cea mai ieftină ofertă pentru Dacia Logan cu motorul  Blue dCi – de la 10.360 euro

Dacia Logan în echiparea Plus cu motorul Blue dCi 75 este cea mai ieftină cu un preț de pornire de la 10.360 euro.

Dacia Logan cu echiparea Ambiance și motorul Blue dCi 75 poate fi comandată de la 10.500 euro.

O Dacia Logan Laureate Blue dCi 75 are un preț de bază care începe de la 11.550 euro și Dacia Logan Laureate Blue dCi 95 poate fi comandată de la 12.150 euro. O Dacia Logan echiparea Laureate și motorul dCi 95 avea un preț de pornire de 12.250 euro, astfel că în cazul noii versiuni de motorizare prețul scade cu 100 euro.

Pentru echiparea Prestige un client trebuie să plătească 12.150 euro  pentru motorul Blue dCi 75 și 12.750 euro dacă alege unitatea Blue dCi 95.

Dacia Duster cu noile motoare Blue dCi

Dacia Duster motor Blue dCI

Dacia Duster este primul model al producătorului de la Mioveni care beneficiază de strategia Grupului Renault privind reducerea emisiilor de noxe pentru a respecta noile norme care vor intra în vigoare la 1 septembrie.

Cele două versiuni ale motorului diesel folosit pentru Dacia Duster dCi de 1.5 litri au trecut la un catalizator cu reducere catalitică selectivă (SCR), sistem de tratare cu AdBlue a emisiilor, soluție deja folosită în cazul propulsorului care echipează versiunea A180d de 116 CP a noii generații a lui Mercedes-Benz Clasa A.

Iată lista de prețuri pentru gama Dacia Duster cu noile motoare Blue dCi. 

Cu cât cresc costurile de exploatare pentru noile motoare diesel cu AdBlue folosite de Dacia pentru gamele Logan, Sandero și Duster?

Localizarea gâtului de umplere a rezervorului AdBlue depinde de modelul vehiculului. La anumite modele, acesta se află lângă gâtul de umplere al motorului diesel. La alte modele, acesta se află în interiorul portbagajului, iar pe alte vehicule este situat sub capotă.

Pentru modelele Dacia Duster echipate cu propulsorul de 1.5 litri Blue dCI gâtul de umplere a rezervorului AdBlue se află lângă gâtul de umplere al motorului diesel. Golirea rezervorului cu AdBlue va fi semnalizată cu un martor specific pe bord.

O Dacia Duster  cu motorul de 1.5 litri Blue dCI va consuma soluția AdBlue din rezervorul dedicat pe parcursul folosirii a cel puțin șase plinuri de motorină. Citește mai mult.

 

 

 

 

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top