Opel dă jos prelata de pe modelul pe care îl arăta ieri doar parțial. Sub prelată se ascundea Opel Corsa-e. Dar nu orice Corsa electric, ci acela care va participa la ADAC Opel e-Rallly Cup.
La baza versiunii de curse se află Corsa e, mașina care poate fi deja comandată în România. Competiția rezervată mașinilor electrice este rezultatul colaborării de succes dintre Opel și Adac, o competiție care, în ultimii ani, a fost rampa de lansare pentru aproximativ 100 de tineri piloți de raliu din 18 țări.
Cu echipa ADAC Opel Junior Rallye, aceștia au câștigat campionatul european de patru ori la rând, cu un Opel ADAM R2. Noul Corsa-e vine acum în locul modelului ADAM la startul competiției de raliu. 136 de cai putere și 260 Nm sunt atuurile noului concurent.
10 lucruri esențiale despre noul Opel Corsa-e, primul Opel electric
ADAC Opel e-Rally Cup ia startul în vara anului viitor, având la bază un concept de tip “piramidă”. Turneul reprezintă o nouă ediție ADAC Opel Rallye Academy, care a debutat în 2016. La acea vreme, peste 1.000 de tineri au vrut să facă parte din programul unic de selecție.
Odată cu absolvirea Academiei, cei mai buni dintre tinerii piloți vor ajunge în Campionatul European de Raliu pentru Juniori, la bordul unui Opel Corsa R2.
Corsa-e Rally este dezvoltat și construit la Russelheim de către Opel Motorsport. Cincisprezece astfel de modele vor fi construite pentru sezonul 2020/2021. Prețul modelelor va fi – spun reprezentanții companiei – “mult sub 50.000 de euro”.