Vrei ca firma ta sa influenteze piata de afaceri, dar in acelasi timp sa te si dezvolti?
Achizitionarea masinilor electrice pentru compania ta este una dintre solutiile care raspunde intrebarii tale. Iar pentru ca o astfel de achizitie poate fi destul de costisitoare si ar putea pune in pericol echilibrul financiar al firmei, trebuie sa alegi cu atentie solutia de finantare.
Una dintre cele mai profitabile solutii pentru astfel de investitii este leasingul financiar. Companiile care ofera astfel de servicii le pun clientilor la dispozitie o serie de avantaje personalizate, in functie de specificul afacerii lor.
Printr-un leasing masini electrice, poti achizitiona autoturismele dorite, prin plata unor rate lunare pe o perioada cuprinsa intre 1 si 5 ani. La finalul contractului si dupa plata valorii reziduale, vei putea deveni proprietarul bunurilor solicitate.
Un contract de leasing masini electrice presupune flexibilitate si o birocratie redusa, in comparatie cu un credit bancar. Sunt necesare o serie de documente esentiale, iar aprobarea se va face intr-un termen foarte scurt, ceea ce inseamna ca poti intra rapid in posesia autoturismelor dorite.
De ce documente ai nevoie pentru leasing masini electrice?
Pentru incheierea unui contract de leasing masini electrice, trebuie sa intocmesti un dosar care sa includa cateva documente. Dosarul tau va fi analizat de societatea de leasing, iar daca raspunsul va fi unul pozitiv, se va semna contractul si va trebui sa achiti avansul stabilit. Ulterior, compania de leasing financiar va achita catre furnizor valoarea totala a autoturismelor pe care le-ai solicitat.
Pentru dosar, vei avea nevoie de o serie de documente, acte juridice si contabile:
- Trebuie sa completezi cererea de finantare si fisa sintetica;
- Copie dupa factura proforma emisa de furnizor, precontract de vanzare-cumparare sau instiintare pret;
- Specificatie tehnica in care sa precizezi detalii tehnice despre masinile finantate si pretul acestora;
- Exemplare originale dupa acordul de consultare a bazei de date a Centralei Riscurilor Bancare;
- Declaratie privind identitatea beneficiarului real al fondurilor.
1. Acte juridice
- Copie dupa certificatul de inmatriculare, actele constitutive si, daca exista, actele aditionale la actele constitutive;
- O hotarare din care sa rezulte acordul actionarilor/asociatilor companiei in ceea ce priveste achizitionarea in sistem de leasing a autoturismelor. Este necesara si imputernicirea reprezentantilor firmei in negocierea si semnarea contractului de leasing masini electrice;
- Copie dupa actul de identitate al persoanei care semneaza contractul de leasing masini electrice;
- Specimen de semnatura vizat de banca. Acesta trebuie sa fie conform cu originalul de banca.
2. Acte contabile
- Copie dupa ultimelele 2 bilanturi anuale, vizate de Administratia Financiara, dar si balantele si anexele aferente;
- Copie semnata si stampilata dupa ultima balanta de verificare disponibila;
- Copie dupa ordinul de plata sau certificatul de atestare fiscala. Acestea trebuie sa demonstreze plata la zi a obligatiilor catre bugetul general consolidat.
In concluzie, tot mai multe companii aleg solutii eco friendly de mobilitate, mai ales cu scopul de a influenta piata de afaceri. In acest context, un contract de leasing masini electrice permite conditii personalizate, in functie de nevoile de business ale fiecarei companii solicitante. Pregateste dosarul complet pentru contractul de leasing masini electrice, pentru a putea intra cat mai rapid in posesia autoturismelor dorite pentru compania ta.