Cel mai ieftin Logan se numește Acces și costă 8.400 de euro. Deși nu vine cu aer condiționat și cu geamuri electrice pe spate, este echipat mult mai bine decât fosta generație.
Ai 9.000 de euro și oscilezi între un autoturism nou și unul de ocazie? Hai să vezi cum arată cel mai ieftin Logan și, apoi, o să-ți faci o părere.
Prima ”ocheadă” îți relevă barele de protecție, oglinzile și mânerele de uși, toate negre, semn că Dacia a tăiat la maximum costurile legate de imagine. La fel și cu jantele din tablă, care au capace doar în zona centrală.
➡ Citește aici testul cu Sandero și Logan 💡
Chiar și la cel mai ieftin Logan, sub masca față lucrează voleții activi, care împiedică aerul să ajungă la radiator la viteză mare și când motorul e rece, și se retrag electric când acesta se încălzește. Micile elemente ornamentale argintii care, la versiunile superioare, sunt grefate în calandru, au dispărut.
Acum, masca față e neagră, cu excepția dungii cromate care unește luminile de zi. Și, dacă tot am ajuns la faruri, merită să menționăm că, standard, au tehnologie LED pentru luminile de zi și faza scurtă.
Cel mai ieftin Logan – habitaclul
În habitaclu, marele absent rămâne aerul condiționat, iar pentru a-l avea, trebuie să treci la următorul nivel de echipare, Essential, care, pentru încă 1.400 de euro în plus, vine și cu alte dotări față de Acces. În rest, sistemul multimedia de bază oferă cozoroc mobil pentru montarea telefonului în bord, două boxe și o mufă USB, iar singurele geamuri electrice sunt cele din față. Și oglinzile laterale sunt reglabile manual.
Motorul de bază este SCe-ul natural aspirat, cu 3 cilindri, de 1,0 litri, ce produce 65 CP și pe care ți-l recomandăm doar pentru rutele urbane și, cel mult, pentru cele scurte dintre localități. În rest – același spațiu interior uriaș cu 42 mm la genunchi peste fosta generație, același portbagaj de 528 litri și aceeași excelentă platformă CMF-B, rigidă și ușoară.