Cel mai ieftin Peugeot 408 costă 32.450 euro. Ce oferă?

Cel mai ieftin Peugeot 408 AutoExpert.ro

Peugeot nu s-a sfiit să afirme că prețurile lui 408 nu sunt mici, ci pe măsura pretențiilor premium ale modelului. Deci, ce primești în schimbul celor 32.450 de euro pe care îi cere cea mai accesibilă versiune a fastbackului? Iată ce oferă cel mai ieftin Peugeot 408! Foto: Peugeot

 

Cel mai intesesant fapt este legat de evoluția prețului în România. Sau, mai exact, de involuția lui. Pentru că, dacă acum un an și jumătate, cel mai ieftin Peugeot 408 costa 33.600 euro, de atunci prețul său de listă a tot scăzut, ajungând ca azi să fie mai mic cu 1150 euro.

Da, știu, încă sunt ceva bani acolo, dar uită-te la mașina asta! E ca un concept car scăpat pe șosea, deci vei fi permanent în centrul acțiunii. Nu duci lipsă de spațiu nici pe banchetă, nici în portbagaj. Tot ce trebuie e să cobori un pic capul când intri în mașină. Versiunea standard are trei cilindri și dezvoltă 130 CP.

Cel mai ieftin Peugeot 408 AutoExpert.ro

Sunt suficienți pentru o deplasare alertă, dar nu egalează sportivitatea direcției și ținuta de drum excelentă a mașinii. Pentru asta, ar trebui să mai investești 12.300 de euro, pentru a primi excelentul hibrid plug-in de 180 CP. Și mai există o variantă nou apărută în gamă. Hibridul de 136 de cai folosește motorul pe benzină de 1,2 litri, căruia îi adaugă unul electric de 29 de cai. Este potrivit pentru cei care evită autostrada, având un consum excelent la viteze moderate. Și nu costă decât cu 1500 euro în plus față de cel termic.

Revenind la motorul de bază, mie mi-a consumat 8 l/100 km în București și 6 în afară.

Cel mai ieftin Peugeot 408 AutoExpert.ro

Vine în combinație cu transmisia Aisin cu opt trepte și convertizor de cuplu, cu care se înțelege bine, chiar dacă, în anumite situații la viteză mică, mai sunt mici marje de perfecționare. Ți-am povestit totul în testul de aici.

Dotări standard:

Jante aliaj pe 17 inchi, faruri Eco LED, oglinzi reglabile și pliabile electric, încălzite, instrumentar de bord digital (2D), ecran central tactil de 10 inchi, Android Auto și Apple CarPlay, cameră marșarier, cotieră centrală față, climă automată cu două zone, pornire cu buton, 4 geamuri electrice, hill assist, vopsea Albastră Obsession

Dotări opționale:

Vopsea metalizată 464–696 euro, pachet piele Nappa 1768 euro, pachet scaun AGR pentru șofer, scaun pasager electric reglabil pe înălțime, cu suport lombar pneumatic și șezut reglabil pe lungime, masaj și încălzire în scaune) 1098 euro, pachet asistență șofer (include camere la 360 grade, senzori parcare, asistent de bandă, asistent la traficul perpendicular din spate, alarmă) 696 euro, sistem Night Vision 1238 euro, parbriz încălzit 155 euro, trapă electrică 1083 euro, sistem sunet Focal + încărcător wireless telefon 851 euro, pachet Navi, include serviciile Peugeot Connected și încărcător wireless 155 euro.

➡ Vezi lista completă de prețuri aici! 💡

Date tehnicePeugeot
Model408 Allure 1.2
PureTech AT8
Motor termic
Configurație/nr. cilindri L3, turbo
Cilindree (cm3)1199
Putere max./turaţie (CP/rpm)130/5500
Cuplu max./turaţie (Nm/rpm)230/1750
Tracțiunefață
Cutie de vitezeautomată, 8 trepte
L × l × h (mm)4687 × 1848 × 1478
Ampatament (mm)2787
Volum portbagaj (l)536/1611
Masă la gol (kg)1468
Acceleraţie 0–100 km/h (s)10,4
Viteză maximă (km/h)210
Consum mixt (l/100 km)6
Emisii CO2 (g/km)136
Preț (euro)32.450

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top