De-a lungul vieții, Multivan a fost cel mai rafinat model al diviziei VW Comerciale. Tocmai de aceea, prețul actual de pornire ar putea fi cel puțin surprinzător. Deci, ce oferă cel mai ieftin Volkswagen Multivan? Iată!
Acesta este cel mai luxos și rafinat model din portofoliul VW Comerciale. Tocmai de aceea, te-ai aștepta să aibă un preț de pornire mai ridicat. Dar ce să vezi? Costă un pic peste 42.000 de euro. Sigur, pentru unii pare mult, dar să ne gândim că un Passat Variant cu același motor (e drept, de 150 CP), cu instrumentar cu cadrane și aer condiționat manual și cu alte minusuri la dotare costă cu 9000-și-ceva de euro mai puțin. Dacă adaugi opționale, te apropii periculos de Multivan.
➡ Cât costă cel mai ieftin Audi A4? Iată! 💡
Echiparea de bază a Multivanului este suficientă pentru mai toți cumpărătorii. De fapt, singura rezervă este motorul standard, care pare un pic cam mic pentru cele aproape două tone ale mașinii. Însă transmisia automată DSG lucrează impecabil și asigură permanent o forță de tracțiune bună. Nu vei avea probleme dacă mergi mult în oraș sau dacă nu cari multe
persoane la drum întins.
În rest, numai de bine. Rigiditatea caroseriei face ca rularea să fie silențioasă, fără zgomotele tipice vanurilor, iar finisajele sunt de top, în ton cu reputația modelului. Dincolo de asta, prezența noii versiuni, T7, intrigă prin simplitatea liniilor, care o fac să pară mai mică decât e în realitate.
Dotări standard:
Dotări opționale:
Climă pe 3 zone 1227 euro, alarmă 341 euro, cameră marșarier 382 euro, cârlig tractare 902 euro, cotiere față 526 euro, instrumentar Digital Cockpit Pro 293 euro, faruri LED Matrix 1299 euro, hayon electric 682 euro, HUD 1186 euro, două mufe USB-C suplimentare 83 euro, pachet 7 locuri 866 euro, vopsea metalizată 975 euro, vopsea cu două tonuri 2840 euro, etc.
➡ Cel mai ieftin Volkswagen Multivan – configurează-ți propria versiune! 💡
DATE TEHNICE | Volkswagen | |
---|---|---|
Model | Multivan 1.5 TSI DSG | |
Motor/nr. cilindri | L4, turbo | |
Cilindree (cm3) | 1498 | |
Putere maximă/turaţie (CP/rpm) | 136/5000-6000 | |
Cuplu maxim/turaţie (Nm/rpm) | 220/1750-3500 | |
Tracțiune | față | |
Cutie de viteze | automată, 7 trepte | |
L × l × h (mm) | 4973 x 1941 x 1907 | |
Ampatament (mm) | 3124 | |
Volum portbagaj cu 7 locuri(l) | 380-509 | |
Masă la gol (kg) | 1941 | |
Acceleraţie 0–100 km/h (s) | 13,5 | |
Viteză maximă (km/h) | 182 | |
Consum WLTP mixt (l/100 km) | 7,9 | |
Emisii CO2 (g/km) | 179 | |
Preț (euro) | 42.280 |