Pe 27 octombrie, s-a inaugurat cel mai nou showroom, service si centru de piese auto Opel din Bucuresti. Showroom-ul Opel Union Motors-parte a grupului New Kopel, este localizat pe Sos. Bucuresti – Ploiesti nr. 145 si reprezinta o investitie de 6 milioane de Euro.
Cu o suprafata de 800 mp, showroom-ul prezinta o gama ampla de masini Opel. Noua generatie Opel Astra, precum si Opel Insignia – care a deschis noua linie de design Opel – ocupa constant locul 3 intre cele mai bine vandute autoturisme pe segmentul lor din tara. Noul Opel Meriva va contribui la aceste rezultate in urmatoarea perioada datorita utilitatii deosebite pentru familii.
“In ciuda faptului ca piata auto romaneasca este marcata de recesiune, New Kopel Group crede in viitorul acesteia si in economia Romaniei, in general. Suntem increzatori ca acest nou parteneriat cu Opel va fi un succes de ambele parti” a spus Dudy Perry – CEO New Kopel Group. “Este un indicator pozitiv faptul ca un grup cu experienţa celui de care aparţine Union Motors Car Sales, a decis să investească în marca Opel. Este încă o dovada a succesului de piaţă pe care îl avem” a spus Constantin Avromescu, Opel Country Director Romania.
In acelasi timp, Union Motors – parte a New Kopel Group va introduce pentru prima oara in Romania un serviciu unic, personalizat, “Super Service Standards”. Acesta ofera clientilor o gama completa de servicii inaintea achizitionarii, pe perioada livrarii si dupa efectuarea vanzarii. Union Motors le ofera clientilor posibilitatea sa fie condusi din anumite locatii, din Bucuresti, catre showroom, unde vor fi intampinati de un reprezentant dedicat pe toata perioada achizitiei unui autoturism.
La Union Motors relatia cu clientul nu se incheie in momentul vanzarii autoturismului, ci abia incepe. Servicii de mobilitate (pick-up), precum si servicii speciale dedicate post vanzarii vor fi oferite clientilor pentru a le asigura continuitatea experientei placute de a achizitiona o masina.
“New Kopel Group continua sa demonstreze filosofia “Always Yes”. Acum cinci ani, cand am intrat in Romania, am adus solutii unice personalizate pentru clientii de leasing operational. Subliniem faptul ca, in urma recesiunii, atat clientii de flote, cat si persoanele fizice solicita standarde ridicate de calitate, pe care piata inca nu le ofera. Union Motors se diferentiaza de ceilalti dealeri auto tocmai prin conceptul “Super Service Standards”. De exemplu, ne putem asigura potentialii clienti, care doresc sa apeleze la serviciul de buy-back, ca prin divizia AAA New Kopel, suntem capabili sa oferim cele mai bune solutii din piata” a adaugat Dudy Perry – CEO New Kopel Group.