Porsche și-a deschis cel mai spectaculos showroom dintre cele aproximativ 700 pe care le are în lume. Unul tocmai în vârful unui munte din Alpii Francezi, care a primit o singură mașină: un Porsche Cayenne.
Un dom de sticlă a fost ridicat pe vârful muntelui, la aproximativ 2200 de metri altitudine. Este “pop-up store”-ul aflat la cea mai mare înălțime, la doar o aruncătură de băț de restaurantul Rok din stațiunea Meribel. Dacă numele vi se pare cunoscut, trebuie să știți că este stațiunea în care legendarul Michael Schumacher a suferit accidentul care l-a lăsat paralizat acum 4 ani.
O domnișoară hostess și un expert în produsele Porsche sunt zilnic acolo, în domul de sticlă de la peste 2000 de metri, pentru a răspunde întrebărilor celor interesați și pentru a programa teste cu mașinile solicitate. Nu de-a lungul pârtiei de schi, ci pe drumuri montane, pentru a verifica manevrabilitatea vehiculelor cu patru uși. Pe lista mașinilor disponibile se află Porsche Macan, Cayenne și noul Panamera Sport Turismo.
Globul de sticlă este construit pentru a face față intemperiilor. Căderi masive de zăpadă, temperaturi de până la 25 de grade Celsius și vânturi de până la 160 km/h nu pot afecta construcția. Nu a fost deloc ușor ca globul transparent să ajungă pe vârful muntelui. Organizatorii l-au adus acolo cu elicopterul, iar SUV-ul a fost tractat pe zăpadă de snowmobile.
Magazinul va rămâne deschis până în aprilie, așa că, dacă plănuiți o vacanță la schi în zonă, poate aveți timp să treceți și pe la impresionantul showroom.