Pandemia de coronavirus SARS-COV-2 a paralizat întreaga lume și ne-a obligat să stăm în case pentru a păstra distanțarea socială atât de necesară pentru controlul acestui virus.
Deși au fost afectate puternic de pandemia de coronavirus, majoritatea mărcilor auto s-au alăturat efortului de a promova distanțarea socială. Aproape toți constructorii de mașini au facilitățile de producție oprite în acest moment și se vor confrunta cu pierderi uriașe și scăderi considerabile ale vânzărilor.
Chiar și în aceste momente dificile, constructorii auto s-au alătura inițiativei generale pentru a promova distanțarea socială. O parte din mărci și-au adaptat logo-urile în mod special sau au creat mesaje video emoționante pentru a îndemna lumea să stea acasă.
Audi, Volkswagen și Mercedes-Benz au ales să își modifice logo-ul pentru a promova distanțarea socială. Cele patru inele din logo-ul Audi nu se mai ating între ele, iar steaua din sigla Mercedes-Benz a fost redimensionată pentru a sta la distanță de inelul exterior.
Una dintre cele mai bune campanii pentru promovarea statului acasă a fost creată de cei de la Jeep. O serie de imagini care creează legendara grilă Jeep a fost create din elemente ce pot fi regăsite în casă.
https://www.facebook.com/jeep/videos/2838733072829669/
BMW a ales o altă abordare, creeând o serie de mesaje video postate pe canalele de social media: