-
Hyundai i20 din 2016–2017, 6,6, preț mediu în România 8100 euro
Nu numai că e unul dintre cele mai ieftine modele din România, ci este și unul dintre cele mai fiabile. Găsești multe antrenate de motorul aspirat de 1,2 l, iar sporadic, câte un 1.0 turbo sau 1.1 diesel. Este, de altfel, și cel mai ieftin model fiabil de ocazie, deci spre el trebuie să te orientezi dacă nu ești dispus să cheltuiești mult.
-
Suzuki SX4 din 2014–2015, 6,1, preț mediu în România 9300 euro
Prima generație SX4 era mai mică decât Vitara și era produs inclusiv de Fiat, sub numele Sedici. Motorul aspirat pe benzină, de 1,6 l și 120 CP este cel mai prezent sub capotă. Dar, cu puțină răbdare, mai apare și câte un diesel de 2,0 l și 135 CP. Este și singurul model din top care poate fi echipat cu tracțiune integrală.
-
Renault Mégane 2016–2017, 6,0, preț mediu în România 10.000 euro
Aici ai de unde-alege, pentru că piața second-hand e saturată de exemplare ale compactei franceze. Și, ca să nu mai zică nimeni că mașinile din Hexagon se strică, până și nemții de la TÜV certifică nivelul de fiabilitate. Sedan, hatch, break, diesel, benzină, manual, automat – doar cerul e limita!
-
Toyota Yaris din 2015-2016, 5,8, preț mediu în România 9700 euro
Eficiență maximă. Micul hatch nipon consumă puțin, dacă este echipat cu sistemul full hybrid. Și benzinarul 1.3 cu distribuție variabilă este economic și mai puțin complex. Deci, alegându-l, faci economie de trei ori: plătești sub 10.000 de euro, nu arunci banii pe piese de schimb și alimentezi rar.
Citește pe autoexpert.ro ➡ Cele mai ieftine modele noi din România! 💡
-
Opel Astra din 2016–2017, 5,3, preț mediu în România 9100 euro
Ai fi băgat mâna-n foc că Astra este cel mai fiabil model sub 10.000 euro? Doar să fii atent la kilometraje date înapoi, pentru că sunt atât de multe exemplare de vânzare, încât probabilitatea ca unele să fie mânărite e mare. Ca și pentru Mégane, poți alege tot felul de caroserii și motoare, după chipul și asemănarea nevoilor tale!