Centrul de distribuție a pieselor de schimb Renault Group din România găzduiește 30.000 de componente

Centru Piese de Schimb Dacia - Renault Oarja (3)

Centrul de Piese de Schimb (CPS) al grupului Renault din România a împlinit 20 de ani de existență și expediază anual 700.000 de metri cubi de componente.

Regrupând toate activitățile asociate stocării și distribuției pieselor de schimb de origine și accesoriilor atât pentru ansamblul gamei Dacia, cât și pentru modelele Renault și Nissan comercializate în România, Centrul de Piese de Schimb (CPS) asigură totodată livrarea componentelor către aproape 30 de piețe.

La momentul inaugurării sale, în anul 2003, CPS era amplasat pe teritoriul comunei Bradu (limitrofă municipiului Pitești) și ocupa o suprafață acoperită de 14.000 mp. Dezvoltarea rapidă a producției și a vânzărilor mărcii Dacia în anii care au urmat lansării primei generații a modelului Logan și apoi, a modelelor Sandero și Duster, au impus creșterea capacității de stocare.

Astfel, în toamna anului 2010 a fost inaugurat depozitul actual. Situat la 28 de kilometri de uzina Dacia de la Mioveni, în perimetrul comunei Oarja, acesta beneficiază de un amplasament avantajos, în imediata apropiere a autostrăzii Bucureşti – Pitești și a viitorului drum expres Pitești – Craiova.

Construcția, care acoperă o suprafață de 65.000 mp, este cel mai mare centru de distribuție a pieselor de schimb şi accesoriilor de care dispune Renault Group în afara Franţei și cel mai mare centru de acest tip din Europa de Est.

De la 80 de angajați, în 2003, CPS a ajuns în prezent la peste 350 de salariați, persoane care asigură activități de recepție, stocare, pregătire a comenzilor și expediere, precum și servicii administrative, incluzând relațiile cu clienții, aprovizionarea și gestiunea stocurilor.

Alături de cifrele prezentate anterior, care redau amploarea activității desfășurate la CPS, merită amintită performanța pe care Centrul de Piese de Schimb de la Oarja o înregistrează la capitolul calitate. Nu atât a pieselor stocate, cât a serviciului prestat. În competiția internă din cadrul grupului Renault, CPS se situează pe locul 1 la nivel european, având cel mai mic procent de reclamații logistice raportat la 10.000 linii de comandă între depozitele din Europa ale companiei.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top