Într-o piaţă auto aflată în declin cu 24%, Chevrolet este marca de volum cu cea mai mare creştere a vânzărilor în primele 9 luni ale anului: +26.41% (conform datelor din buletinul statistic APIA).
Totodată, dintre mărcile de import, Chevrolet înregistreză în primele 9 luni cea mai mare creştere a cotei de piaţă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut: +1.65%. Chevrolet a livrat în primele 9 luni ale anului 3.609 autoturisme.
În luna septembrie, Chevrolet ocupă locul 6 în top 10 autoturisme import, urcând 4 poziţii faţă de anul trecut. Chevrolet Spark are o cotă de piaţă de 32,5% în luna septembrie şi de 34,6% în primele 9 luni ale anului (livrări din import, segment A, conform APIA). În septembrie Chevrolet Aveo atinge o cotă de piaţă de 12,5%, iar în primele 9 luni ale anului de 10,8% (livrări din import, segment B, conform APIA).
Chevrolet Cruze s-a impus în segmentul C printr-un nivel de echipare standard fără concurenţă. De la lansare, vânzările modelului Cruze au crescut de la lună la lună, astfel în septembrie modelul compact de la Chevrolet a înregistrat o cotă de piaţă de 5,7%; pentru primele 9 luni ale anului înregistrează o cotă de piaţă de 3,8% (livrări din import, segment C, conform APIA).
Chevrolet Cruze a înregistrat rezultate excelente şi cu modelul WTCC.
Cruze este vedeta WTCC 2010 (FIA World Touring Car Championship). Înainte cu 2 etape de final, Chevrolet deţine locul I atât în clasamentul producătorilor, cât şi în cel al piloţilor. La anul, Chevrolet va lansa în România încă 5 noi modele reînnoind astfel complet gama sa de autovehicule, ocazie cu care îşi va sărbători şi cei 100 de ani de existenţă.