La 1 ianurie 2018, Ian Robertson părăsește poziția de director al diviziei responsabile cu vânzările şi brandul BMW, precum şi aftersales pentru BMW Group.
Succesorul său se numește Pieter Nota. Acesta va prelua funcția lui Robertson la începutul anului viitor și se va alătura Consiliului de Administraţie al BMW AG. Robertson va continua să lucreze pentru companie în calitate de Reprezentant Special al BMW Group în Marea Britanie, înainte de a se pensiona la 30 iunie 2018.
Pieter Nota se alătură BMW Group de la Royal Philips. Născut în Olanda, are 52 de ani şi în prezent este director executiv de marketing şi vicepreşedinte executiv pentru “Personal Health” al Philips, segmentul de produse de consum şi soluţii de afaceri al companiei. Înainte de aceasta, Nota a fost în Consiliul de Administraţie al Beiersdorf AG, unde a ocupat poziţia de director executiv de marketing şi inovaţie, iar anterior a ocupat diferite funcţii de conducere la Unilever în Marea Britanie, Germania, Olanda şi Polonia.
“Cu Pieter Nota obţinem un specialist cu experienţă în vânzări şi marketing, cu profil internaţional”, a declarat Harald Krüger, preşedinte al Consiliului de Administraţie al BMW AG. “Sunt convins că experienţa sa dovedită în inovaţie şi transformare va continua să conducă marca noastră tradiţională BMW şi produsele sale prin viitorul mobilităţii conectate.