Uitați tot ce știați despre Citroen C5. Generația următoare nu va semăna deloc cu ceea ce vă este familiar. Citroen promite schimbări majore în înfățișarea limuzinei de clasă medie, C5 fiind primul pas în revoluționarea gamei.
“Limuzinele vor rămâne modele cheie în industria auto, dar Citroen vrea să ofere ceva diferit”, a declarat șeful diviziei de produse viitoare de la Citroen, Richar Meyer. Francezii vor să construiască viitoarea mașină urmând liniile expresive și îndrăznețe ale conceptului CXperience prezentat în toamna anului 2016, la Salonul Auto de la Paris.
Producția modelului C5 a fost oprită anul trecut în Europa, dar limuzina se vinde încă în China, acolo unde uzina Wuhan a Grupului PSA funcționează în colaborare cu partenerul chinez Dongfeng.
CEO la Citroen, Linda Jackson este convinsă că, pe fondul cererii mari de SUV-uri, segmentul limuzinelor se va revigora. “Între segmentele C și D, există încă oportunități în China și în Europa”, susține aceasta.
Grupul a lansat recent limuzina Peugoet 508, urmată, săptămâna aceasta, de versiunea break. Linda Jackson. În 2015, a venit pe lume Talisman, în versiune sedan și break.
Segmentul este condus de Volkswagen Passat, urmat de Skoda Superb și de Opel Insignia.
Citroen plănuiește să lanseze viitorul C5 după introducerea două modele SUV. Noul C5 Aircross ajunge în Europa în decembrie și va fi urmat de o versiune actualizată a lui C3 Aircross.
Producătorul francez speră să ajungă la o cifră anuală de 1,6 milioane de unități comercializate până în 2020, după ce clienții au primit noile modele cu brațele deschise. Anul trecut, Citroen a vândut peste 1 milion de mașini în întreaga lume.