Echivalentul limuzinelor de lux în segmentul SUV, clasa SUV-urilor de lux este restrânsă și exclusivistă
Alegerea noastră: Lamborghini Urus
Construit pe platforma MLB Evo a grupului VW utilizată și la Porsche Cayenne, Urus dispune de un tren de rulare adaptiv cu patru moduri standard (Strada, Sport, Corsa și Neve) plus încă două (Sabbia și Terra) dacă se optează pentru pachetul off-road, direcție integrală, suspensie pneumatică, bare stabilizatoare active și
Torque Vectoring. Motorul V8 bi-turbo provine de la Audi RS și a fost adaptat pentru Urus. Interiorul este tipic Lamborghini, dar ergonomia se orientează după cea de la noul Porsche Cayenne cu o consolă centrală fără butoane fizice. Urus promite performanțe extreme: 0-100 km/h în 3,6 secunde, 0-200 km/h în 12,8 se
cunde și o viteză maximă de 305 km/h dar și un preț pe măsură, de 206.000 euro.
Recomandarea noastră: Lamborghini Urus Putere: 650 CP Preț: de la 206.000 euro (Italia)
Competitorii din acest segment:
BENTLEY BENTAYGA
Este cel mai luxos și mai scump SUV de pe piață. După lansarea versiunii foarte scumpe a apărut și dieselul V8. Deși este un SUV de superlux are și aptitudini off-road foarte bune.
Recomandarea noastră: Bentayga V8 Diesel Putere: 435-608 CP Preț: de la 178.800 euro
MERCEDES GLS
Cel mai mare SUV de la Mercedes intră în ultimul an al ciclului de viață. Acesta îmbină o echipare standard completă și un confort suprem cu aptitudini off-road demne de modele profesionale.
Recomandarea noastră: GLS 350 d 4Matic Putere: 258-585 CP Preț: de la 75.749 euro
RANGE ROVER
Faceliftul aduce modificări de design, o versiune hibridă de tip plug-in și sistemul de infotainment Touch Pro Duo de la Velar.
Recomandarea noastră: RR 3.0 TDV6 Autobiography 258 CP Putere: 258-565 CP Preț: de la 99.008 euro