Porsche Asigurari extinde funcționalitatile serviciului de avizare online a daunelor și oferă astfel clienților posibilitatea de a face autoconstatarea daunei online, direct pe site-ul companiei.
Mai precis, pentru daunele minore ce includ cel mult 2 elemente de caroserie avariate, nu mai este necesară constatarea și fotografierea avariilor de către inspectorul de daune. Autoconstatarea se face online, printr-o procedura simplă și rapidă. Clientul utilizează formularul de avizare online a daunei și încarcă fotografii ale avariilor și ale documentelor relevante în noile secțiuni dedicate. Formularul este accesibil pe site-urile oficiale ale companiei, www.porschebank.ro și www.managementdeflote.ro, în secțiunea dedicată Porsche Asigurari si este adaptat pentru dispozitive mobile.
Porsche Asigurări: Dosarul de daună este automat deschis
Odată cu transmiterea formularului către noi, dosarul de daună este automat deschis, iar clientul primește ulterior pe email ataît nota de constatare, cât și declarația de daună completate. Tot ce îi rămâne acestuia de făcut este să vină direct cu mașina în service pentru reparații.
Te-ar putea interesa si
Test Mercedes-Benz EQC: În deplină liniște și confort
„Autoconstatarea online înseamnă mai puțină birocrație și economie de timp pentru clientii nostri. Aceștia au acum la dispoziție un serviciu de soluționare rapidă și garantată a daunelor, un instrument care să le faciliteze rezolvarea rapidă și eficientă a unei situații neplăcute. Este misiunea noastră să oferim clienților noștri plusvaloare prin servicii premium. Toate eforturile noastre se concentrează pe măsuri și inițiative menite să ofere servicii excelente post-vânzare pentru produsul nostru CASCO. Credem cu tărie că diferența între produse o face în final calitatea serviciilor oferite, în special în sfera post-vânzare – acela este momentul în care cei care ne-au achiziționat produsele au cu adevărat nevoie de noi și de sprijinul nostru.”, a declarat Virgil Chirica, Directorul Porsche Asigurări și al diviziei Asigurari din cadrul Porsche Finance Group.
Oferim clienților noștri servicii și suport de calitate
În cazul daunelor majore (cu cel puțin 3 elemente de caroserie avariate, dar și avarii generate de evenimente naturale sau alte evenimente) sunt necesare documente suplimentare, astfel încât clientii utilizează în continuare serviciul de avizare online a daunei, fară însă a încarca poze sau documente. In acestă situație, avizarea se va face online, asiguratul primind prin email declarația de daună completată ca și în cazul autoconstatării online pentru daunele minore. In plus însă, inspectorul de daune este cel care face constatarea și fotografiază mașina anterior intrării acesteia în service pentru reparații.
„Prin noua facilitate suntem cu un pas mai aproape de obiectivul principal al Porsche Finance Group, acela de a oferi clienților noștri servicii și suport de calitate, modern și eficient, atât pre-, cât și post-vânzare, pentru toate produsele noastre.’, a completat David Gedlicka, CEO Porsche Finance Group Romania.
Porsche Asigurări: Mașina nu rămâne blocată în service nicio zi în plus față de durata reparației.
Asigurarea CASCO Porsche Asigurari oferă clienților multiple beneficii, între care relevante sunt asistența rutieră inclusa, atât în Romania cât și la nivel European, acoperire în întreaga Europa geografică, indiferent de asiguratorul RCA ales, precum și reparații garantate pe întreaga durată a poliței de asigurare, în service-urile autorizate de fabricant.
De asemenea, prin sistemul de decontare directă cu service-urile partenere, mașina nu rămâne blocată în service nicio zi în plus față de durata reparației. Procesul de solutionare a daunelor se desfașoară rapid și fără birocratie – pentru dosarul de daună la Porsche Asigurari nefiind solicitate documente cum ar fi împuternicirea de daună, copia poliței CASCO, accept de plata sau cererea de despăgubire. Mai multe informatii despre asigurarea CASCO de la Porsche Asigurări puteți găsi aici.