Kia nu o să aducă foarte multe noutăţi la Geneva (sau… cine ştie?), însă și dacă ar veni doar cu Sportspace, tot ar fi buluceală mare la standul lor.
Kia merge de ceva vreme într-o direcție bună în ceea ce privește designul, însă acest nou concept căruia i se spune Sportspace, dar despre care toată lumea spune că este noua Optima ușor (sperăm noi) deghizată.
De fapt, dacă încerci să ignori – deși nu-i tocmai ușor, ținând cont de cât de mult ocupă din câmpul tău vizual – roțile uriașe, difuzorul de aer din spate și partea de jos a spoilerului din față, obții o mașină care nici măcar nu diferă atât de mult de actualul model.
În fine, asta dacă nu luăm în calcul faptul că Sportspace este un soi de break așa cum n-am mai văzut de la Honda Accord încoace, și aici am fost un pic indulgent cu marca japoneză, care nu s-a ridicat chiar la același nivel cu Sportspace (însă a fost un model de serie, deci primește puncte în plus).
Informațiile despre partea tehnică a viitorului model sunt atât de puțin, încât ai putea spune că lipsesc cu desevârșire. De altfel, Kia încă nu a confirmat nimic la modul oficial despre intențiile pe care le are cu Sportspace, deci din partea lor este absolut firesc să păstreze tăcerea și în ceea ce privește performanțele breakului.
Până vom afla mai multe de la omul nostru deplasat la Geneva (care va intra în acțiune începând de mâine, 3 martie 2015), nu putem decât să sperăm la o versiune sportivă care să se apropie cât mai mult de aspectul conceptului și care să se conducă măcar 60% la fel de bine cum arată mașina. Știm că probabil cerem prea mult, însă avem încredere în Kia care pare dispusă să riște mai mult decât colegul de bancă, Hyundai.