Conceptul Peugeot 508 Sport Engineered va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva din acest an.
Noul model bazat pe 508 are trei motoare (un propulsor PureTech 200, un motor electric de 110CP și unul de 200 CP pe puntea din spate), două surse de energie, dar și un sistem de tracțiune integrală.
Cuplul maxim este de 500 Nm, iar aceste caracteristici îl fac egal cu un vehicul echipat cu motor cu ardere internă de 400 CP. La capitolul date dinamice Peugeot 508 Sport Engineered este cotat cu o accelerație de la 0-100km/h în 4.3 secunde și o viteză maximă de 250 km/h.
Bateria (cu o capacitate de 11,8kWh) oferă o autonomie de până la 50km (WLTP) în modul full-electric. În modul sport, sursele de energie termică și electrică asigură împreună viteze de până la 190km/h.
Sistemul de frânare dispune de discuri frontale ventilate de 380 mm montate pe suporturi din aluminiu și acționate de patru pistoane glisante (cu diametru de 38 și 41 mm) montate pe etriere fixe.
Șasiul a fost modificat în mod specific pentru a reduce garda la sol, pentru a include noi componente de suspensie pentru amortizare și pentru a mări ecartamentele cu 24 mm pe puntea din față, respectiv 12 mm pe puntea spate. Precizia direcției a fost, de asemenea, îmbunătățită pentru a oferi un plus de eficiență.
Peugeot 508 Sport Engineered are un nivel de emisii de 49g/km CO2 (măsurat în ciclul WLTP).