Conform J.D. Powers, posesorii de 911 sunt cei mai multumiți clienți din segmentul de lux

În urma cel mai recent sondaj al său, J.D. Powers and Associates, institutul american de cercetări de piaţă, a eliberat un nou certificat de aur pentru Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG: în “Studiul Iniţial al Calităţii” pentru satisfacţia clienţilor.

Porsche 911, maşina emblematică a fabricantului de autoturisme sport din Stuttgart, s-a clasat pe primul loc. Astfel, modelul 911 a primit premiul pentru autovehiculul cu cei mai satisfăcuţi clienţi din segmentul maşinilor sport de lux. În acelaşi timp, 911 este pe primul loc pentru întreg sondajul, înregistrând un număr foarte de mic de plângeri.

Modelului Panamera i-a fost acordat locul al treilea în cadrul segmentului de lux, iar SUV-ul Cayenne a primit locul al şaselea. În clasamentul pe mărci, Porsche este pe locul al doilea dintr-un total de 34 de fabricanţi de automobile. În cadrul studiilor, cercetătorii americani au evaluat şi facilităţiile de producţie: fabrica principală Porsche de la Stuttgart-Zuffenhausen a ocupat locul al doilea din Europa, iar cea de la Leipzig, locul al şaselea.

În cadrul studiului au fost intervievaţi 75.000 de clienţi americani. Aceştia au apreciat cât de mulţumiţi au fost de maşinile lor în primele trei luni după achiziţionare. În total au fost comparate 230 de modele actuale de autoturisme. Întrebările au fost clasificate în funcţie de 228 de criterii, printre ele numărându-se categorii precum „experienţa la condus” sau „motorul şi cutia de viteze”.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Nikola Motor

Nikola, aproape de faliment

Despărțirea de Iveco, cu care avea un parteneriat, pare să fi fost doar un pas în declinul Nikola Corporation. Acum, producătorul de

Scroll to Top