12. Honda CR-V 2.0 HEV AWD (4 cilindri, 1.993 cmc, 145 CP, electric 184 CP, total 184 CP)
Versiunea hibridă a lui Honda CR-V este complet diferită de rivalul Toyota RAV4. Honda are o tracțiune clasică integrală, motorul termic și cel electric fiind amplasate în față și antrenează toate cele patru roți.
Vezi avantajele sistemului hibrid de la Honda CR-V
În modul Hybrid, motorul termic nu propulsează roțile acționând doar ca generator pentru încărcarea bateriei. Astfel, consumul în oraș este foarte mic, de numia 5,37 l/100 km, o valoare foarte bună pentru un SUV de acest gabarit.
Pe autostradă consumă ceva mai mult, 8,22 l/100 km, dar consumul mediu real de 6,58 l/100 km este foarte competitiv.
Consumul real este sensibil mai mic decât cifrele oficiale și diferența este destul de mare. Este un caz unic în care în realitate consumul să fie mai mic cu aproape 1 l/100 km decât cifra oficială.
Consum în oraș 5,31 l/100 km
Consum pe drum național 6,42 l/100 km
Consum pe autostradă 8,22 l/100 km
Consum mediu 6,58 l/100 km
Consum oficial 7,4 l/100 km
Diferență față de consumul real -0,82 l/100 km
DS se pregătește pentru debutul noii sale nave amiral electrice: ceea ce am cunoscut până acum sub numele de cod…
Raportul ACAROM cu privire la înmatriculările de mașini noi din luna noiembrie 2024 arată o scădere a acestora cu 8%…
Un mesaj oficial transmis presei la o oră târzie din seara de duminică, 1 decembrie 2024, a anunțat că directorul…
Producătorul francez de componente auto Valeo, cu activități și în România, a anunțat desființarea a aproximativ 1.000 de locuri de…
O coaliție formată din șapte state membre ale UE, inclusiv Italia, Polonia și Austria, solicită Uniunii Europene să abordeze preocupările…
Toyota Motor Corporation a înregistrat un declin al producției globale pentru a noua lună consecutivă în octombrie, în principal din…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment