Tot de un motor aspirat dispune și noul Hyundai i10 care este acum cu 30% mai economic decât înainte. Este un motor de construcție proprie Hyundai care nu mai este foarte nou dar a fost modernizat.
Rezultatul obținut este bun având în vedere că acest motor dispune doar de un sistem start&stop și nu are niciun sistem mildhybrid.
Diferența față de consumul oficial este de aproape 1l/100 km, fiind la limita acceptabilității.
Consum în oraș 5,81 l/100 km
Consum pe drum național 5,30 l/100 km
Consum pe autostradă 6,52 l/100 km
Consum mediu 5,88 l/100 km
Consum oficial 4,9 l/100 km
Diferență față de consumul real 0,98 l/100 km
Adunarea Generală a Acționarilor Renault Group a aprobat astăzi plata unor dividende de 2,20 euro per acțiune, în creștere cu…
Tot mai multe persoane, indiferent de vârstă, sunt în căutarea unei soluții eficiente pentru deplasările zilnice, lucru datorat nevoii de…
Citroën a prezentat a doua generație a modelului C5 Aircross. SUV-ul a fost dezvoltat pe platforma STLA Medium, pentru a…
Divizia din România a grupului Schaeffler a anunțat că, la conducerea centrului cercetare din Timișoara, preluat odată cu înglobarea Vitesco…
Aston Martin ridică și mai mult ștacheta în lumea super-SUV-urilor prin prezentarea modelului DBX S, care se plasează în vârful…
Actuala generație a modelului Mazda MX-5 (ND) a ajuns pe piață la începutul anului 2015, iar în 2019 și la…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment