Tot de un motor aspirat dispune și noul Hyundai i10 care este acum cu 30% mai economic decât înainte. Este un motor de construcție proprie Hyundai care nu mai este foarte nou dar a fost modernizat.
Rezultatul obținut este bun având în vedere că acest motor dispune doar de un sistem start&stop și nu are niciun sistem mildhybrid.
Diferența față de consumul oficial este de aproape 1l/100 km, fiind la limita acceptabilității.
Consum în oraș 5,81 l/100 km
Consum pe drum național 5,30 l/100 km
Consum pe autostradă 6,52 l/100 km
Consum mediu 5,88 l/100 km
Consum oficial 4,9 l/100 km
Diferență față de consumul real 0,98 l/100 km
Investitorii Tesla și-au pus mari speranțe în varianta modernizată a SUV-ului compact Model Y, însă ofertele de finanțare foarte avantajoase…
Cristina Gutiérrez a fost prezentă la Rânca, alături de echipa Dacia Sandriders, la evenimentul organizat de producătorul autohton de autoturisme.…
Alegerea unui SUV pentru familie nu este numai despre simpla necesitate de spațiu, trebuie luat în calcul confortul oferit pe…
Convertită la producția de mașini electrice și cu planuri mari în această privință, uzina Ford din Koln este nevoită să…
Prețurile vehiculelor noi vândute în SUA au crescut în aprilie, arată un raport dat publicității în această săptămână care demonstrează…
Acest Peugeot 5008 m-a fascinat. Iar dacă ești pregătit să închizi articolul cu o ocară rostită printre dinți de îndată…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment