Consumul real la 20 de mașini mici pe benzină. Cu cât mint producătorii?

Consumul real la 20 de mașini mici pe benzină

5. Renault Clio TCe 100 (3 cilindri, 999 cmc, 100 CP)

Al doilea cel mai economic motor turbo după cel de la VW Polo. Este un motor foarte cunoscut, care a înlocuit versiunea 0.9 TCe de pe modelele Renault, Nissan și Dacia.
Este un motor dintr-o nouă familie cu 3 și 4 cilindri care beneficiază de tehnologia specială de acoperire a suprafețelor cilindrilor preluată de la Nissan GTR.

Citește testul cu Renault Clio TCe100

Versiunea de 1 litru turbo în 3 cilindri are injecție indirectă de benzină la varianta de 100 CP (Clio, Captur, Duster) și injecție directă la varianta de 117 CP (Nissan Juke). Aceste motor se va regăsi și pe noua generație Logan/Sandero.

Diferența față de consumul real este moderată, de 0,89 l/100 km

Consum în oraș  6,33 l/100 km 
Consum pe drum național   4,98 l/100 km
Consum pe autostradă 6,63 l/100 km 
Consum mediu 5,99 l/100 km 

Consum oficial 5,1 l/100 km
Diferență față de consumul real 0,89 l/100 km

Supertest comparativ: Opel Corsa, Peugeot 208, Renault Clio, VW Polo

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top