5. Renault Clio TCe 100 (3 cilindri, 999 cmc, 100 CP)
Al doilea cel mai economic motor turbo după cel de la VW Polo. Este un motor foarte cunoscut, care a înlocuit versiunea 0.9 TCe de pe modelele Renault, Nissan și Dacia.
Este un motor dintr-o nouă familie cu 3 și 4 cilindri care beneficiază de tehnologia specială de acoperire a suprafețelor cilindrilor preluată de la Nissan GTR.
Citește testul cu Renault Clio TCe100
Versiunea de 1 litru turbo în 3 cilindri are injecție indirectă de benzină la varianta de 100 CP (Clio, Captur, Duster) și injecție directă la varianta de 117 CP (Nissan Juke). Aceste motor se va regăsi și pe noua generație Logan/Sandero.
Diferența față de consumul real este moderată, de 0,89 l/100 km
Consum în oraș 6,33 l/100 km
Consum pe drum național 4,98 l/100 km
Consum pe autostradă 6,63 l/100 km
Consum mediu 5,99 l/100 km
Consum oficial 5,1 l/100 km
Diferență față de consumul real 0,89 l/100 km