Cel mai economic motor turbo cuplat la o transmisie automată cu dublu ambreiaj. În varianta testată, motorul era combinat cu transmisia automată cu dublu ambreiaj și 7 trepte.
Diferența față de consumul real este de numai 0,19 l/100 km, valorile reale fiind apropiate de declarațiile producătorului.
Între timp, în februarie 2020 s-a prezentat și noua generație care trebuia expusă la salonul de la Geneva, dar acesta a fost anulat. Noul Hyundai i20 va debuta pe piață anul acesta.
Consum în oraș 6,57 l/100 km
Consum pe drum național 5,64 l/100 km
Consum pe autostradă 5,99 l/100 km
Consum mediu 6,09 l/100 km
Consum oficial 5,9 l/100 km
Diferență față de consumul real 0,19 l/100 km
Modelul Dacia Spring Cargo a fost prezentat în Marea Britanie devenind cel mai accesibil astfel de vehicul de pe piață.…
Efect al disputelor dintre UE și China pe tema importurilor de mașini electrice, Leapmotor International ar putea schimba locul de…
Toyota a dezvăluit planuri de a-și crește producția anuală de vehicule în China la cel puțin 2,5 milioane de unități…
Când două companii precum Polaris Off Road și Pro Armor își dau mâna, rezultatul nu poate fi decât impresionant. Polaris…
Te simți atras de gheare și colți și parcă ți-ar face cu ochiul o felină, dar nu știi…
Continuă impresiile despre modelele nominalizate la cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year. Am…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment