Cel mai economic motor turbo cuplat la o transmisie automată cu dublu ambreiaj. În varianta testată, motorul era combinat cu transmisia automată cu dublu ambreiaj și 7 trepte.
Diferența față de consumul real este de numai 0,19 l/100 km, valorile reale fiind apropiate de declarațiile producătorului.
Între timp, în februarie 2020 s-a prezentat și noua generație care trebuia expusă la salonul de la Geneva, dar acesta a fost anulat. Noul Hyundai i20 va debuta pe piață anul acesta.
Consum în oraș 6,57 l/100 km
Consum pe drum național 5,64 l/100 km
Consum pe autostradă 5,99 l/100 km
Consum mediu 6,09 l/100 km
Consum oficial 5,9 l/100 km
Diferență față de consumul real 0,19 l/100 km
În septembrie, producătorii de automobile din China au exportat 60.517 vehicule electrice în cele 27 de state membre ale UE,…
Divizia de servicii financiare a Volkswagen din Regatul Unit a fost sancționată de o autoritate de reglementare britanică pentru tratarea…
Din 2020, industria furnizorilor auto europeni a pierdut aproximativ 86.000 de locuri de muncă, dintre care 60% (52.000) numai în…
Raportul ACEA cu privire la înmatriculările de mașini noi din Europa în luna septembrie arată că piața a scăzut cu…
Software-ul Full Self-Driving al Tesla este investigat de National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) în urma raportării a patru accidente…
BMW recheamă aproape 700.000 de vehicule din China din cauza unui potențial risc de incendiu legat de dopurile defecte ale…
Acest site utilizeaza cookies.
Leave a Comment