Timp de mulți ani, Toyota nu a fost adepta propulsiei de tip Plug-In Hybrid poate și pentru că propulsia hibridă era atât de bună și de eficientă.
De altfel, propulsia de tip Plug-In Hybrid este disponibilă doar de la penultima generație Prius iar fosta generație nu a avut prea mare succes deoarece bateria mai mare a versiunii Plug-In aducea un surplus de preț de 7.000 euro și un portbagaj mult mai mic.
Citește testul cu Toyota Prius Prime
Și la noua generație, bateria amplasată sub podeaua portbagajului răpește foarte mult spațiu din portbagaj care este mai mic decât la rivalii săi. În schimba capacitatea ei este dublă față de a vechii generații având 8,8 kWh.
Iar eficiența propulsiei Toyota este din nou la înălțime, consumul real fiind extrem de redus. Este adevărat că și puterea este ceva mai mică decât a modelelor din test. Un motor aspirat de 98 CP și un motor electric de 72 CP furnizează împreună 122 CP.
Consum în oraș 2,81 l/100 km
Consum pe drum național 3,90 l/100 km
Consum pe autostradă 5,01 l/100 km
Consum mediu real 3,44 l /100 km
Consum oficial 1,1 litri/100 km
Diferență față de consumul real 2,34 l/100 km
Autonomie electrică oficială 56 km
Autonomie electrică reală oraș 59 km
Autonomie electrică reală drum național 37 km
Donald Trump a promis stimulente fiscale pentru achiziționarea de vehicule fabricate în America, în timp ce își face campanie electorală…
Tesla Model Y este cel mai vândut model complet electric de pe piața europeană în primele nouă luni din 2024.…
În septembrie, producătorii de automobile din China au exportat 60.517 vehicule electrice în cele 27 de state membre ale UE,…
Divizia de servicii financiare a Volkswagen din Regatul Unit a fost sancționată de o autoritate de reglementare britanică pentru tratarea…
Din 2020, industria furnizorilor auto europeni a pierdut aproximativ 86.000 de locuri de muncă, dintre care 60% (52.000) numai în…
Raportul ACEA cu privire la înmatriculările de mașini noi din Europa în luna septembrie arată că piața a scăzut cu…
Acest site utilizeaza cookies.
Comentarii
Consumul dat de producatori este conform testelor WLTP care sunt facute pe primii 100 km si de aici consumul oficial de 1.5 litri/100 km pentru ca porneste cu bateria plina si jumatate din cei 100 km ii face pe electric. Daca cumperi o astfel de masina pentru a o folosi la naveta de 40-50 km cam acela este consumul atata timp cat zilnic reincarci bateria acasa. Real vorbind voi consuma benzina doar atunci cand ai uitat sa o incarci sau faci mai mult de 50 km fara a o reincarca. Daca are si modul de preincalzire pe electric cat este la incarcat nu trebuie sa porneasca motorul nici pentru a face caldura in habitaclu.