10. Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC PHEV 7,27 l/100 km
Este unul din pionierii propulsiei Plug-In Hybrid și a fost ani de-a rândul cel mai bine vândut model Plug-In Hybrid în multe țări din Vestul Europei. În Europa a fost lansat în toamna lui 2012.
Outlander dispune de un sistem de propulsie complex cu un motor termic de 2,4 litri și 135 CP și unul electric de 82 CP care antrenează puntea față și un motor electric de 95 CP care acționează la puntea spate. Consumul oficial anunțat este imposibil de atins consumul real fiind mult mai mare: 7,51 l/100 km.
Citește testul cu Mitsubishi Outlander PHEV facelift
Bateria de 13,8 kWh conferă o autonomie teoretică între 45 și 57 km dar în test a mers 38 km în mod electric în oraș și 34 km pe drum național.
Consum în oraș 6,88 l/100 km
Consum pe drum național 6,59 l/100 km
Consum pe autostradă 10,62 l/100 km
Consum mediu real 7,27 l /100 km
Consum oficial 2,0 litri/100 km
Diferență față de consumul real 5,27 l/100 km
Autonomie electrică oficială 45-57 km
Autonomie electrică reală oraș 38 km
Autonomie electrică reală drum național 34 km
1 thought on “Consumul real la modelele Plug-In Hybrid”
Consumul dat de producatori este conform testelor WLTP care sunt facute pe primii 100 km si de aici consumul oficial de 1.5 litri/100 km pentru ca porneste cu bateria plina si jumatate din cei 100 km ii face pe electric. Daca cumperi o astfel de masina pentru a o folosi la naveta de 40-50 km cam acela este consumul atata timp cat zilnic reincarci bateria acasa. Real vorbind voi consuma benzina doar atunci cand ai uitat sa o incarci sau faci mai mult de 50 km fara a o reincarca. Daca are si modul de preincalzire pe electric cat este la incarcat nu trebuie sa porneasca motorul nici pentru a face caldura in habitaclu.