9. Audi Q5 55 TFSI e quattro S tronic 6,86 l/100 km
Mai bine mai târziu decât niciodată, spune un proverb. Audi Q5 a rămas în urma lui Mercedes GLC în privința propulsiei hibride dar anul trecut Audi a venit cu două versiuni Plug-In Hybrid foarte reușite: Q5 50 TFSI e quattro (299 CP/450 Nm) și Q5 55 TFSI e quattro (367 CP/500 Nm).
La versiunea de top la care s-a măsurat consumul un motor turbo de 2 litri și un motor electric de 143 CP amplasat între motorul termic și cutia de viteze automată cu 7 trepte transmit puterea la toate cele patru roți prin sistemul quattro clasic.
Bateria relativ mare, de 14,1 kWh, conferă o autonomie electrică medie.
Consum în oraș 7,45 l/100 km
Consum pe drum național 5,88 l/100 km
Consum pe autostradă 8,78 l/100 km
Consum mediu real 6,86 l /100 km
Consum oficial 2,3 litri/100 km
Diferență față de consumul real 4,56 l/100 km
Autonomie electrică oficială 45 km
Autonomie electrică reală oraș 32 km
Autonomie electrică reală drum național 38 km
1 thought on “Consumul real la modelele Plug-In Hybrid”
Consumul dat de producatori este conform testelor WLTP care sunt facute pe primii 100 km si de aici consumul oficial de 1.5 litri/100 km pentru ca porneste cu bateria plina si jumatate din cei 100 km ii face pe electric. Daca cumperi o astfel de masina pentru a o folosi la naveta de 40-50 km cam acela este consumul atata timp cat zilnic reincarci bateria acasa. Real vorbind voi consuma benzina doar atunci cand ai uitat sa o incarci sau faci mai mult de 50 km fara a o reincarca. Daca are si modul de preincalzire pe electric cat este la incarcat nu trebuie sa porneasca motorul nici pentru a face caldura in habitaclu.