8.Mini Cooper S E Countryman All4 6,72 l/100 km
Versiunea Plug-In Hybrid a lui Mini Countryman utilizează aceeași platformă de la BMW Seria 2 Active Tourer și este practic sistemul de propulsie inversat de la supersportiva BMW i8, bineînțeles motoarele având putere mai mică.
Citește testul comparativ Kia Niro 1.6 GDI DCT PHEV vs Mini Countryman S E All4
Un motor turbo de 1,5 litri în 3 cilindri de 125 CP antrenează puntea față iar un motor electric de 95 CP antrenează puntea spate dând naștere unei tracțiuni integrale electrice.
Capacitatea bateriei de 10 kWh brut (88 kWh net) promite o autonomie de electrică de 52 km.
Consumul mediu de 6,72 l/100 km nu este numai cu 5,02 l/100 km mai mare decât cel oficial dar este și foarte mare dacă luăm în calcul că Audi Q5 55 TFSI e Quattro care are o putere dublă consumă doar cu 0,12 l/100 km mai mult în mod real.
Consum în oraș 6,45 l/100 km
Consum pe drum național 6,02 l/100 km
Consum pe autostradă 9,38 l/100 km
Consum mediu real 6,72 l /100 km
Consum oficial 1,7 litri/100 km
Diferență față de consumul real 5,02 l/100 km
Autonomie electrică oficială 52 km
Autonomie electrică reală oraș nc
Autonomie electrică reală drum național nc
1 thought on “Consumul real la modelele Plug-In Hybrid”
Consumul dat de producatori este conform testelor WLTP care sunt facute pe primii 100 km si de aici consumul oficial de 1.5 litri/100 km pentru ca porneste cu bateria plina si jumatate din cei 100 km ii face pe electric. Daca cumperi o astfel de masina pentru a o folosi la naveta de 40-50 km cam acela este consumul atata timp cat zilnic reincarci bateria acasa. Real vorbind voi consuma benzina doar atunci cand ai uitat sa o incarci sau faci mai mult de 50 km fara a o reincarca. Daca are si modul de preincalzire pe electric cat este la incarcat nu trebuie sa porneasca motorul nici pentru a face caldura in habitaclu.