Teste auto

Consumul real la modelele Plug-In Hybrid

7. BMW 530e 6,50 l/100 km

test BMW 530e 2018test BMW 530e 2018

BMW a renovat de curând limuzina de clasă mare Seria 5 care a primit un sistem hibrid mai puternic și o baterie mai mare. Noua generație dezvoltă acum 292 CP față de 252 CP înainte iar capacitatea bateriei a fost mărită de la 9,2 kWh la 12 kWh (10,8 kWh utili).

Datorită creșterii capacității bateriei, BMW promite o autonomie electrică mărită de la 50 la 61 km.

Citește testul comparativ BMW 530e vs Mercedes E 350 e

Motorul electric de 2 litri turbo și 184 CP este combinat cu un motor electric de 113 CP (88 CP înainte) ansamblul dezvoltând în total 292 CP și 420 Nm transmiși la puntea spate prin intermediul unei cutii automate cu 8 trepte. În premieră, Seria 5 facelift PHEV este disponibilă și în versiune cu tracțiune integrală.

Măsurătorile colegilor de la Quattroruote sunt pentru versiunea de dinainte de facelift, cu 252 CP, modelul cu facelift nefiind încă disponibil la test.

Consum în oraș 6,96 l/100 km
Consum pe drum național 6,02 l/100 km
Consum pe autostradă 7,58 l/100 km
Consum mediu real 6,50 l /100 km

Consum oficial 1,9 litri/100 km 
Diferență față de consumul real 4,6 l/100 km

Autonomie electrică oficială 50 km
Autonomie electrică reală oraș nc
Autonomie electrică reală drum național nc

Pagină: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Razvan Magureanu

Leave a Comment

Adresa email nu va fi afisata public. Câmpurile cu steluță sunt obligatorii*

Comentarii

  • Consumul dat de producatori este conform testelor WLTP care sunt facute pe primii 100 km si de aici consumul oficial de 1.5 litri/100 km pentru ca porneste cu bateria plina si jumatate din cei 100 km ii face pe electric. Daca cumperi o astfel de masina pentru a o folosi la naveta de 40-50 km cam acela este consumul atata timp cat zilnic reincarci bateria acasa. Real vorbind voi consuma benzina doar atunci cand ai uitat sa o incarci sau faci mai mult de 50 km fara a o reincarca. Daca are si modul de preincalzire pe electric cat este la incarcat nu trebuie sa porneasca motorul nici pentru a face caldura in habitaclu.

    Cancel reply

    Leave a Comment

    Adresa email nu va fi afisata public. Câmpurile cu steluță sunt obligatorii*

Articole recente

eToro: Sectorul vehiculelor electrice, câmp de luptă între Tesla și BYD pentru dominația globală

O analiză a platformei de tranzacționare și investiții eToro arată că sectorul vehiculelor electrice a devenit un câmp de luptă…

o săptămână în urmă

Google Street View, nouă desfășurare în România pentru a actualiza imaginile de pe 25.000 km de drumuri

Google România a anunțat că maşinile Google Street View vor reveni în țară, în aprilie, pentru a actualiza imaginile a…

o săptămână în urmă

Cum merge Dacia Bigster? Impresii de condus

Cum se conduce Dacia Bigster? Cât consumă real? Cât de bine filtrează gropile și cum se simte direcția? Cât de…

2 săptămâni în urmă

Nissan: noile Leaf și Micra, Juke EV, Qashqai e-Power

La câteva zile după numirea lui Ivan Espinosa la conducerea Nissan, producătorul japonez și-a prezentat planul global de lansare a…

2 săptămâni în urmă

Aston Martin Vanquish Volante, decapotabilă cu motor de 835 CP

Aston Martin prezintă Vanquish Volante, reînnoind o tradiție de 60 de ani. Noua sportivă este cea mai puternică decapotabilă cu…

2 săptămâni în urmă

BYD sosește în curând în România. După recordul de vânzări stabilit anul trecut, brandul chinezesc aspiră la supremație și în Europa

Încă din 2023, vânzările brandului chinezesc BYD au depășit volumele înregistrate de Tesla. Producătorul specializat în vehicule electrice și plug-in…

2 săptămâni în urmă