5. Skoda Superb iV 1.4 TSI PHEV DSG 5,16 l/100 km
Primul Plug-in Hybrid din istoria lui Skoda beneficiază de sistemul de propulsie de la Passat și Golf GTE combinând motorul turbo de 1,4 litri și 156 CP cu un motor electric de 116 CP, puterea totală fiind de 218 CP transmiși la puntea față prin intermediul unei cutii DSG cu 6 trepte.
Bateria de 13 kWh brut (10,4 kWh) conferă o autonomie electrică de 55 km.
Consumul de 5,16 l/100 km este decent iar diferența față de consumul oficial este puțin mai mică decât la modelele de dinainte.
Consum în oraș 4,60 l/100 km
Consum pe drum național 5,06 l/100 km
Consum pe autostradă 6,37 l/100 km
Consum mediu real 5,16 l /100 km
Consum oficial 1,5 litri/100 km
Diferență față de consumul real 3,66 l/100 km
Autonomie electrică oficială 55 km
Autonomie electrică reală oraș nc
Autonomie electrică reală drum național nc
1 thought on “Consumul real la modelele Plug-In Hybrid”
Consumul dat de producatori este conform testelor WLTP care sunt facute pe primii 100 km si de aici consumul oficial de 1.5 litri/100 km pentru ca porneste cu bateria plina si jumatate din cei 100 km ii face pe electric. Daca cumperi o astfel de masina pentru a o folosi la naveta de 40-50 km cam acela este consumul atata timp cat zilnic reincarci bateria acasa. Real vorbind voi consuma benzina doar atunci cand ai uitat sa o incarci sau faci mai mult de 50 km fara a o reincarca. Daca are si modul de preincalzire pe electric cat este la incarcat nu trebuie sa porneasca motorul nici pentru a face caldura in habitaclu.