Teste auto

Consumul real la modelele Plug-In Hybrid


4. Ford Kuga 2.5 PHEV CVT 2wd 4,47 l/100 km

Ford Kuga

Și Ford a introdus relativ târziu propulsia Plug-In Hybrid. Un motor aspirat cu injecție directă și cilindree relativ mare, de 2,5 litri, și 152 CP este combinat cu un motor electric de 132 CP, antrenând puntea față prin intermediul unei cutii CVT. Ansamblul livrează 224 CP în total.

Bateria de 14,4 kWh brut (10,6 kWh net) promite o autonomie electrică de 56 km. Aceasta se confirmă în practică, din acest punct de vedere Ford fiind cel mai aproape de adevăr cu cifrele oficiale.

Consum în oraș 3,65 l/100 km
Consum pe drum național 4,33 l/100 km
Consum pe autostradă 8,15 l/100 km
Consum mediu real 4,47 l /100 km

Consum oficial 1,4 litri/100 km
Diferență față de consumul real 3,07 l/100 km

Autonomie electrică oficială 49 km
Autonomie electrică reală oraș 57 km
Autonomie electrică reală drum național 49 km

Pagină: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Razvan Magureanu

Leave a Comment

Adresa email nu va fi afisata public. Câmpurile cu steluță sunt obligatorii*

Comentarii

  • Consumul dat de producatori este conform testelor WLTP care sunt facute pe primii 100 km si de aici consumul oficial de 1.5 litri/100 km pentru ca porneste cu bateria plina si jumatate din cei 100 km ii face pe electric. Daca cumperi o astfel de masina pentru a o folosi la naveta de 40-50 km cam acela este consumul atata timp cat zilnic reincarci bateria acasa. Real vorbind voi consuma benzina doar atunci cand ai uitat sa o incarci sau faci mai mult de 50 km fara a o reincarca. Daca are si modul de preincalzire pe electric cat este la incarcat nu trebuie sa porneasca motorul nici pentru a face caldura in habitaclu.

    Cancel reply

    Leave a Comment

    Adresa email nu va fi afisata public. Câmpurile cu steluță sunt obligatorii*

Articole recente

Mitsubishi anunță apropiata lansare a unui nou SUV de clasă C în Europa

La doar câteva săptămâni după prezentarea modelului Outlander în Europa, Mitsubishi anunță apropiata lansare a unui nou SUV de clasă…

3 săptămâni în urmă

Hyundai Ioniq 6 în Eurocharge – Revelația

Tehnic vorbind, mașina asta este remarcabilă! Îndrăznesc să spun că Ioniq 6 oferă cea mai bună valoare pentru suma pe…

3 săptămâni în urmă

Mercedes, BMW și Porsche se luptă acasă cu rivalii chinezi

Mercedes-Benz, cândva sinonim cu excelența auto, se confruntă acum cu scăderea vânzărilor și a profitabilității, pe măsură ce concurența din…

3 săptămâni în urmă

Upgrade-ul la LED este acum posibil: Lămpile de înlocuire Night Breaker LED au fost omologate pentru utilizarea pe drumurile publice din România

OSRAM, lider mondial pe piața iluminatului auto, anunță cu mândrie revoluția toamnei în tehnologie și design: gama NIGHT BREAKER® LED…

3 săptămâni în urmă

Rolul muzicii în cazinouri: De ce muzica lentă crește timpul petrecut la mese

Rolul muzicii în cazinouri: De ce muzica lentă crește timpul petrecut la mese. Fie că ai fost la un festival…

3 săptămâni în urmă

Filtrul DPF, Catalizatorul și Etichetele ECO în Uniunea Europeană

Într-o lume din ce în ce mai afectată de poluare și schimbări climatice, Uniunea Europeană (UE) a adoptat o serie…

3 săptămâni în urmă