3. Kia Niro 1.6 GDI DCT PHEV 4,15 l/100 km
Împreună cu Hyundai, Kia a dezvoltat special dedicată propulsiilor alternative pe care s-au construit două modele – SUV-ul Kia Niro și compacta Hyundai Ioniq, ambele oferite cu propulsie de tip hibrid, Plug-In Hybrid și full electric.
Citește testul cu Kia Niro 1.6 GDI DCT PHEV
Kia Niro a trecut printr-un facelift anul trecut dar sistemul de propulsie a rămas neschimbat. Un motor aspirat de 1,6 litri și 105 CP și un motor electric de 61 CP care oferă în total 141 CP și 265 Nm transmit puterea la roțile față prin intemediul unei cutii auomtate cu dublu ambreiaj DCT.
Bateria cu o capacitate brută de 8,9 kWh conferă o autonomie electrică teoretică de 49 km și în practică, în oraș, a mers chiar mai mult decât anunță cifrele oficiale.
Kia Niro PHEV este printre cele mai ieftine modele Plug-In Hybrid de pe piață.
Consum în oraș 3,35 l/100 km
Consum pe drum național 4,03 l/100 km
Consum pe autostradă 7,16 l/100 km
Consum mediu real 4,15 l /100 km
Consum oficial 1,4 litri/100 km
Diferență față de consumul real 2,75 l/100 km
Autonomie electrică oficială 49 km
Autonomie electrică reală oraș 52 km
Autonomie electrică reală drum național 44 km
1 thought on “Consumul real la modelele Plug-In Hybrid”
Consumul dat de producatori este conform testelor WLTP care sunt facute pe primii 100 km si de aici consumul oficial de 1.5 litri/100 km pentru ca porneste cu bateria plina si jumatate din cei 100 km ii face pe electric. Daca cumperi o astfel de masina pentru a o folosi la naveta de 40-50 km cam acela este consumul atata timp cat zilnic reincarci bateria acasa. Real vorbind voi consuma benzina doar atunci cand ai uitat sa o incarci sau faci mai mult de 50 km fara a o reincarca. Daca are si modul de preincalzire pe electric cat este la incarcat nu trebuie sa porneasca motorul nici pentru a face caldura in habitaclu.