Împreună cu Hyundai, Kia a dezvoltat special dedicată propulsiilor alternative pe care s-au construit două modele – SUV-ul Kia Niro și compacta Hyundai Ioniq, ambele oferite cu propulsie de tip hibrid, Plug-In Hybrid și full electric.
Citește testul cu Kia Niro 1.6 GDI DCT PHEV
Kia Niro a trecut printr-un facelift anul trecut dar sistemul de propulsie a rămas neschimbat. Un motor aspirat de 1,6 litri și 105 CP și un motor electric de 61 CP care oferă în total 141 CP și 265 Nm transmit puterea la roțile față prin intemediul unei cutii auomtate cu dublu ambreiaj DCT.
Bateria cu o capacitate brută de 8,9 kWh conferă o autonomie electrică teoretică de 49 km și în practică, în oraș, a mers chiar mai mult decât anunță cifrele oficiale.
Kia Niro PHEV este printre cele mai ieftine modele Plug-In Hybrid de pe piață.
Consum în oraș 3,35 l/100 km
Consum pe drum național 4,03 l/100 km
Consum pe autostradă 7,16 l/100 km
Consum mediu real 4,15 l /100 km
Consum oficial 1,4 litri/100 km
Diferență față de consumul real 2,75 l/100 km
Autonomie electrică oficială 49 km
Autonomie electrică reală oraș 52 km
Autonomie electrică reală drum național 44 km
Într-o încercare de a pregăti terenul pentru negocieri sindicatul principal din grupul Volkswagen a dezvăluit câteva informații din planul de…
Continuă impresiile despre modelele nominalizate la cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year. Am…
Grupul Mercedes-Benz urmează să își intensifice măsurile de reducere a costurilor în urma unei scăderi semnificative a profiturilor din cauza…
Impresionează printr-o senzație de indestructibilitate, și cam atât. Ford Explorer este, pentru mine, cea mai low-profile mașină din Eurocharge, care…
Stellantis a confirmat recent că noua Lancia Gamma va fi produsă la uzina sa Melfi din Italia începând din 2026.…
Continuă impresiile despre modelele nominalizate la cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year. Am…
Acest site utilizeaza cookies.
Comentarii
Consumul dat de producatori este conform testelor WLTP care sunt facute pe primii 100 km si de aici consumul oficial de 1.5 litri/100 km pentru ca porneste cu bateria plina si jumatate din cei 100 km ii face pe electric. Daca cumperi o astfel de masina pentru a o folosi la naveta de 40-50 km cam acela este consumul atata timp cat zilnic reincarci bateria acasa. Real vorbind voi consuma benzina doar atunci cand ai uitat sa o incarci sau faci mai mult de 50 km fara a o reincarca. Daca are si modul de preincalzire pe electric cat este la incarcat nu trebuie sa porneasca motorul nici pentru a face caldura in habitaclu.