Tehnologia mild-hybrid își face loc pe piața automobilelor, fiind o soluție eficientă pentru reducerea consumului de carburant și a emisiilor poluante. Am măsurat consumul real la 16 mașini cu sistem mild-hybrid.
Majoritatea constructorilor au îmbrățișat această soluție ca fiind o variantă cu costuri reduse pentru reducerea consumului de carburant și a emisiilor poluante. Din ce în ce mai mulți producători propun variante mild-hybrid, acestea urmând să devină o normalitate mai ales în asociere cu motorizările pe benzină.
Există însă și câteva modele care folosesc sisteme mild-hybrid în asociere cu motorizări diesel.
În colaborare cu revista italiană Quattroruote am măsurat consumul real al celor mai importante modele mild-hybrid disponibile pe piață și iată ce am aflat. Să descoperim care sunt consumurile reale la cele mai importante modele mild-hybrid. Începem cu modelele ce folosesc motoare termice diesel și apoi trecem la cele pe benzină, mai numeroase.
Citește și: Consumul real pentru 20 de automobile cu motorizare diesel
Consumul real pentru 15 modele hibride
Consumul real la 20 de automobile mici pe benzină
16. Land Rover Discovery Sport 2.0 D180 MHEV (4 cilindri, 1.999 cmc, 180 CP, diesel, 48V)
Noua gamă de modele Discovery Sport vine cu o serie motorizări mild-hybrid completă atât pe benzină cât și diesel. Gama de propulsoare Ingenium permite această electrificare, iar Land Rover o oferă pe toată gama. Colegii din Italia au ales modelul D180 MHEV, cu versiunea diesel de 180 CP sub capotă.
Consum în oraș 9.0 l/100 km
Consum pe drum național 7.2 l/100 km
Consum pe autostradă 6.4 l/100 km
Consum mediu 8.2 l /100 km
Consum oficial 7.1 litri/100 km
Diferență față de consumul real 1.1 l/100 km