Prototipul BMW Seria 8 Cabrio testează zilele acestea în Valea Morții, nu departe de Las Vegas, Statele Unite. A început încă o fază decisivă a procesului de dezvoltare: testarea la temperaturi extreme.
Clima fierbinte din Nevada le oferă inginerilor BMW condițiile perfecte pentru a pune la încercare siguranţa funcţională a componentelor mecanice şi electronice. Temperaturile de peste 50 de grade Celsius, formaţiunile de praf extreme la marginea deşertului, dar și traficul aglomerat de pe Las Vegas Strip, traseele de macadam din jurul Muntelui Whitney şi călătoriile pe distanţe lungi, parcurse între coasta Oceanului Pacific şi Munţii Stâncoşi, sunt toate incluse în programul dur de testare la care este supus Seria 8 Cabrio.
Deșertul Mojave pune la grea încercare confortul la bordul viitoarei decapotabile bavareze. Inginerii pot verifica astfel electronica de bord, senzorii și camerele sistemelor de asistență, afișajele noului sistem de operare BMW 7.0, dar și controlul automat al climatizării, după ce mașina a stat câteva ore bune în soare.
A început producția noului BMW Seria 8 Coupe
Prototipul BMW Seria 8 Cabrio camuflat a ajuns și la Hoover Dam, acolo unde inginerii vor să verifice dacă undele electromagnetice produse de turbinele hidrocentralei pot produce interferențe.
Soft top-ul multistratificat al Seriei 8 Cabrio și mecanismul acestuia trebuie să treacă și testul prafului, în călătoria prin Valea Morții. Mașina a trecut cu bine de examenul temperaturilor extrem de mici, la Arjeplog, Suedia, dar și de testele la care a fost supus în poligonul BMW Group din sudul Franței, de la Miramas, dar și pe circuitul de la Nurburgring.
BMW Seria 8 Cabrio va prelua soluțiile tehnice și motoarele versiunii BMW Seria 8 Coupe, prezentat cu două luni și jumătate în urmă. Astfel, vom regăsi în gamă și versiunea de top BMW M850i xDrive Cabrio, pus în mișcare de un motor V8 cu 530 de cai putere, dar și motorul cu șase cilindri și 320 de cai putere, care își va găsi loc sub capota lui 840 xDrive Cabrio.