Germania a scăpat de peste 300.000 de mașini diesel vechi, după ce Volkswagen a oferit bonusuri clienților care au ales modele mai noi, renunțând astfel la vehiculele lor care erau conforme cu standardele vechi de poluare Euro 1 – Euro 5.
Volkswagen încearcă astfel să facă uitat scandalul Dieselgate. Cu un an și jumătate în urmă, grupul auto german a demarat programul prin care îi chemau pe posesorii de mașini diesel vechi să renunțe la ele pentru altele noi, oferind bonusuri pentru mașina Euro 5 sau mai veche.
Presa germană: Volkswagen a vândut modele pre-serie ca mașini rulate
Reduceri consistente la mașina mai nouă, de până la 8.000de euro, în funcție de mașina aleasă, a dus la înnoirea parcului auto german. Peste 300.000 de clienți au respectat condițiile pentru renunțarea la mașina veche pentru una nouă, mai puțin poluantă, conformă cu standardul de poluare Euro 6.
Clienții au ales un model Volkswagen, Audi sau Skoda aproape nou, cu rulaj și vechime mici. Cifrele înregistrate au depășit așteptările oficialilor Volkswagen.
Diesel versus benzină: ce șanse mai au propusloarele pe motorină
Bonusurile pentru mașini mai noi au fost oferite începând cu august 2017 și vor rămâne disponibile în Germania până la sfârșitul lunii aprilie.