Așa arată noua cheie Dacia. Aceasta va însoți modelele restilzate Logan, Sandero și Logan MCV, alături de alte premiere importante în gama constructorului de la Mioveni.
DIncolo de cheia de contact modernizată, pe lsta noutăților regăsim și luminile de zi cu tehnologie LED, un motor aspirat pe benzină cu trei cilindri și 75 CP, cameră video pentru marșarier plus o dotare cerută cu insistență de clienții Dacia: claxon pe volan.
Noile faruri integrează 4 diode LED dreptunghiulare ce formează noua semnătură luminoasă a mărcii Dacia, în timp ce grila de tip fagure este acum mai masivă, apropierea stilistică de best-seller-ul Duster fiind evidentă. Stopurile beneficiază de o rearanjare a luminilor interioare, primind patru elemente dreptunghiulare ce conferă modelelor Dacia un aer mult mai modern.
Interiorul a trecut, de asemenea, printr-o renovare de substanță. Ambianța este mai elevată, cu accente cromate discrete la nivelul gurilor de ventilație și consolei centrale. Un nou plastic lucios îmbracă zona din jurul ecranului tactil de 7 inch de pe consola centrală, display dedicat celei mai versiuni a sistemului opțional MediaNav, adus la zi cu un meniu mai intuitiv și o rezoluție mai bună.
Însă, poate cea mai importantă modificare a vizat, așa cum menționam în deschiderea articolului, claxonul, care a fost mutat de pe maneta de semnalizare pe volanul cu design nou, patru spițe și comenzi integrate.
Motorul SCe de 1 litru și 75 CP înlocuiește actualul motor aspirat cu 4 cilindri de 1,2 litri de pe Logan și Sandero. Dacia spune că noul motor este „mai dinamic și mai eficient”, fără să anunțe consumul sau performanțele exacte. Oficial, noul 1.0 SCe este cu 10% mai economic decât vechiul motor de 1,2 litri.
Sursă foto: 0-100.ro